וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זחאלקה על פרשת גטאס: "רוצים ערבי בכלא, את אולמרט ודרעי לא עצרו"

28.12.2016 / 15:17

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת אמר כי מעצרו של עמיתו הוא מסע נקמה. "מאז קום המדינה לא עצרו ח"כ יהודי גם במקרים של שיבוש הליכי חקירה", אמר לאולפן וואלה! NEWS. לדבריו, החשדות נגד גטאס הולכים ומתמעטים: "לא היו פתקים וסכין - אלה הדלפות מגמתיות של המשטרה"

עריכה: ניר חן.

חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי מעצרו של ח"כ בסאל גטאס, החשוד שהבריח טלפונים סלולריים לשני אסירים ביטחוניים, כמו גם הסרת חסינותו הפרלמנטרית, הוא "מעשה נקמני". אתמול נשלח גטאס, עמיתו לסיעה של זחאלקה, לעשרה ימי מעצר בית.

לדברי זחאלקה, מעצרו של גטאס מעיד על גזענות. "מאז קום המדינה לא עשו את זה לאף איש ציבור יהודי ולאף חבר כנסת. היו מקרים מאוד חמורים של שיבוש הליכי חקירה ולא עצרו - לא את קצב ולא את אולמרט, לא את דרעי או הירשזון. למה דווקא אצלו היה מאסר?", אמר.

כתבות נוספות על פרשת גטאס:
ח"כ גטאס נשלח ל-10 ימי מעצר בית; יגיע לכנסת בליווי ויוכל להצביע
פרשת גטאס: אחיו של מחבל נעצר בחשד שסיפק את הטלפונים לאסירים
המשטרה פשטה על לשכת גטאס; לא יורשה להצביע בכנסת במקביל למעצר

דיון להארכת מעצר של חבר הכנסת באסל גטאס בבית משפט השלום בראשון לציון, 27 בדצמבר 2016. יאיר שגיא, מערכת וואלה! NEWS
"זכאי להליך הוגן". גטאס בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, יאיר שגיא

"אני חושב שבאווירה הציבורית שיש בארץ נגד ההנהגה של הציבור הערבי, רוצים לראות ערבי מאחורי סורג ובריח", הוסיף זחאלקה. "העניין הזה בסופו של דבר יתברר בבית משפט. אין לי את החומר, לכן אני חושב שצריך לתת להליך הפלילי ולחקירה להימשך בצורה מסודרת. הוא זכאי להליך הוגן, וזה אומר שינהגו בו באופן שוויוני לאנשים במעמדו ובמצבו".

זחאלקה ביקש להבהיר כי החשדות הולכים ומתמעטים. "התקשורת הישראלית והפוליטיקאים דיברו על תיק ביטחוני, אבל השופט אמר שלוש פעמים ביומיים האחרונים שלא מדובר בתיק ביטחוני, אלא פלילי. אין ספק שהייתה כאן הסתה, היו הדלפות מגמתיות של המשטרה, של דברים מוטעים. אין פתקים - מישהו הדליף את זה, הציבור חושב שיש פתקים אבל אין. בית המשפט וגם השופט נסוגו מהעניין הזה. היו דיווחים על סכין - ולא היה סכין".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ח"כ ג'מאל זחאלקה לפני דיון באסל גטאס, בית המשפט השלום ראשון לציון. 27 בדצמבר 2016. פול צלמים
יאיר שגיא, מערכת וואלה! NEWS
"השופט קבע שזה לא תיק ביטחוני". זחאלקה בדיון על גטאס בבית משפט השלום בראשון לציון, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, פול צלמים יאיר שגיא

הוא הוסיף כי למרות שגטאס יכול להגיע להצבעות במליאה, "הוא לא שש לבוא כרגע לכנסת". עם זאת, זחאלקה אמר כי הוא "מעריך שגטאס יבוא להצבעות בעניינים כמו חוק המואזין".

זחאלקה התייחס גם לדבריו של ראש הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, שטען בשבוע שעבר כי "ההאשמות שפורסמו נגד גטאס הן חמורות מאוד, ולכן צריכות להתברר בחקירה". זחאלקה אמר כי הוא "לא מסכים עם חלק גדול ממה שעודה אמר. בכל זאת, גם הוא נגד המעצר ונגד ההסתה בתקשורת, אז אנחנו באותה הסירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully