וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בשרון: בן 40 שנמצא מוטל ברחוב מת מהיפותרמיה

27.12.2016 / 10:50

הגבר אותר בכניסה למבנה ברמת השרון ופונה במצב אנוש על ידי צוותי מד"א כשחום גופו נמוך מאוד. הצוות הרפואי בבית החולים ביצע בו ניסיונות החייאה ממושכים, שבסופם נאלץ לקבוע את מותו

צלם: יותם רונן, עורך: יותם וקס, אילוסטרציה: shutterstock

גבר כבן 40 מת היום (שלישי) בבית החולים מאיר בכפר סבא לאחר שלקה בהיפותרמיה. הגבר נמצא בשעות הבוקר כשהוא שוכב באזור מוצף בכניסה למבנה ברחוב נהרדא רמת השרון, ופונה במצב אנוש לבית החולים על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א. שם, לאחר פעולות החייאה ממושכות, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אייל שמש ואהרון גוליברודסק, חובש בכיר ופרמדיק במד"א, סיפרו: "משינו אותו מהמים ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חימום גוף, הנשמות, תרופות החייאה ועיסויים תוך שימוש במכשיר אוטומטי לעיסויי לב שנמצא בניידות הטיפול נמרץ של מד"א".

לפני שבועיים מת מהיפותרמיה יוסף קילינסקי, בן 74 שנמצא במכוניתו בנתיב מונמך שהוצף בחיפה. סיבות מותו של קילינסקי עדיין לא ברורות, ואלמנתו ירדנה מכנה זאת "מחדל" וקוראת לבדוק אותן. קילינסקי, גמלאי אגד מקריית אתא, היה אב לשלוש בנות וסב לחמישה נכדים. הוא היה בדרכו למועדון גמלאי אגד בקריית חיים כשנתקע בקטע הכביש המונמך שהוצף מהגשמים.

גשם בקריית שמונה. ערן גילווארג
גבר ברמת השרון מת כתוצאה מהיפותרמיה/ערן גילווארג
רכב שנתקע במנהרה מוצפת ברחוב חלוצי התעשייה בחיפה, 13 בדצמבר 2016. שי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מכוניתו של קילינסקי שקועה בחיפה, לפני שבועיים/מערכת וואלה! NEWS, שי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully