וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוען שפגש חייזר מרושע בתחנת אוטובוס - ויש לו גם הוכחה

28.12.2016 / 6:22

לפי התיאור של הגבר, החייזר לבש מעיל מוזר וכובע בוקרים, הוא היה מחוסר פנים, שעיר עם קוצים ומתפרש לגובה של 2 מטרים. יש לו גם הוכחה לזה, בערך

האישה שטוענת שנחטפה ונאנסה ע"י חייזרים מאז שהייתה בת 6/EMN

בסרטון – אישה שטוענת שהיא נחטפה ונאנסה ע"י חייזרים

גבר מסומרסט, אנגליה, משוכנע שהוא ראה חייזר בגובה שני מטרים ממתין בתחנת האוטובוס מחוץ למכללת יאוביל. הוא תיאר אותו כיצור אפלולי ומרושע שלבש מעיל מוזר, היה לו שיער עדין כמשי, כובע בוקרים על הראש וצינור דק ארוך שיוצא לו מהראש.

בתקושרת הבריטית דווח השבוע שהבחור (שביקש להישאר בעילום שם) סיפר שהמבט המרושע שלו ערער אותו עד כדי כך שהוא לא מסוגל מאז לישון בלילה. הוא צייר תמונה של החייזר שפגש לכאורה ושלח לעיתון מקומי כדי שיפיצו את התמונה ויעזרו ללכידתו, "נסעתי לאורך הכביש כמו שאני עושה בדרך כלל ופתאום ראיתי דמות אפלה ממש ליד מכללת יאוביל", הוא סיפר, "הוא נראה די גבוה, היה לו כובע בוקרים גדול. האטתי כדי להעיף מבט קרוב וזה לא היה בן אדם. הוא היה בערך בגובה 2 מטרים. היה לו צינור דק ארוך שהגיע מהראש שלו וקוצים שיצאו לו מהצדדים. הוא היה שעיר, לא זז ולבש מעיל מוזר. זה היה כמו משהו מסרט מדע בדיוני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציור שאמור לשמש כהוכחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

האישה טוענת שנחטפה ונאנסה ע"י חייזרים מאז שהייתה בת 6

לכתבה המלאה

לדבריו, המפגש אירע ב-15 בדצמבר, בשעות אחה"צ. "אני לא מפסיק לחשוב על זה שהייתי במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון", הוא מספר, "זה פשוט מטורף. אני מתקשה לישון בלילה. חיפשתי ברשת מה זה היה יכול להיות אבל אני ממש אובד עצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully