וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג הומואים נזרק ממטוס לאחר שדיבר בגנות טראמפ: "איוונקה העיפה אותנו"

אחד מבני הזוג אמר כי אינו מרוצה מכך שאיוונקה, בתו של נשיא ארה"ב הנבחר, ובעלה, נמצאים על המטוס, והשניים התבקשו על ידי הצוות לעזוב. לדברי עד ראייה לתקרית, בני הזוג אמרו כי "הם הורסים לנו את המדינה ועכשיו הם מנסים להרוס לנו את הטיסה"

צילום מסך

(בווידאו: איוונקה טראמפ נואמת בקמפיין הבחירות של אביה, אוגוסט)

בני זוג הומואים נזרקו אתמול (חמישי) ממטוס של חברת "ג'ט בלו" לאחר שדיברו לכאורה בגנות משפחת טראמפ. האינדיפנדט הבריטי דיווח כי דיילת שמעה את אחד מבני הזוג אומר כי אינו מרוצה מכך שהוא נאלץ לחלוק טיסה עם משפחת טראמפ, לאחר שנודע לו שעל המטוס נמצאת גם איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא הנבחר, ובעלה ג'ארד קושנר. נוסע נוסף שהיה על המטוס, מארק שף, סיפר כי כאשר אחד מבני הזוג הבחין בבתו של טראמפ הוא אמר: "אוי אלוהים, זה סיוט".

מתיו לסנר, פרופסור בקולג' בניו יורק, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא ובן זוגו היו בטיסה מסחרית שיצאה מנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי בניו יורק, והתבקשו על ידי הצוות לרדת מהמטוס לאחר שבן זוגו "הביע את מורת רוחו" מהשותפים לטיסה. "איוונקה העיפה אותנו מהטיסה", כתב. בציוץ נוסף כתב: "איוונקה וג'ארד בטיסה מסחרית. בעלי רודף אחריהם כדי להציק להם".

איוונקה טראמפ מגיעה לגאלה במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, 2 במאי 2016. רויטרס
"בעלי רודף אחריהם כדי להציק להם". איוונקה טראמפ/רויטרס

לדברי שף, שהיה עד ראייה לאירוע, טען כי בן זוגו של לסנר "ממש רעד" כשהוא ראה את איוונקה מתיישבת לפניו. "הדיילת ניגשה אליו לשאול אם הוא רגוע והכל בסדר והוא אמר לה 'הם הורסים את המדינה שלנו ועכשיו הם מנסים להרוס את הטיסה שלנו'", סיפר. לדבריו, הנוסע היה ברור בדבריו ולא צעק.

דוברו של טראמפ, שון ספייסר, התייחס למקרה ואמר כי "לעשות דבר כזה לאישה שנמצאת עם ילדיה, לא אכפת לי מה ההשקפות הפוליטיות שלו, זו לא הדרך שבה צריכים לפעול". לפי דיווחים, איוונקה טראמפ הייתה בדרך להוואי יחד עם משפחתה.

בתגובה של חברת התעופה "ג'ט בלו" נמסר כי "ההחלטה להוריד את הנוסעים מהמטוס לא התקבלה בקלות. אם הצוות קובע כי לקוח גורם לסכסוך על המטוס, הלקוח יתבקש לרדת ממטוס, במיוחד אם הצוות מרגיש שהצב עלול להסלים במהלך הטיסה". עוד נמסר כי "הצוות פעל להעביר את הנוסעים לטיסה הפנויה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully