וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג דאעש החדש בסיני מאיים על ישראל - ותוקף את חמאס: "כופרים"

23.12.2016 / 0:27

במגזין של הארגון פורסם ריאיון עם האג'ר אל-האשמי, במה שבעצם אישר את חיסולו של המנהיג הקודם באוגוסט. הוא טען כי "הצבא היהודי" מתערב בלחימה בחצי האי כי "סופו קרב" ותקף את הארגון הפלסטיני, על אף שנטען כי הם משתפים פעולה

עריכה: טל רזניק

אבו האג'ר אל-האשמי, מנהיגה החדש של שלוחת דאעש בחצי האי סיני, מאיים על ישראל כי "סופה קרוב" ותוקף את חמאס, שאותו כינה ארגון "כופר". בריאיון שפורסם אמש (חמישי) במגזין הארגון "א-נבא" הודה למעשה הארגון כי מנהיגו הקודם אבו דעא אל-אנסארי חוסל, כפי שטען צבא מצרים באוגוסט האחרון.

כשנשאל מדוע "הצבא היהודי" מתערב בלחימה בסיני, כפי שטוען הארגון וכפי שפורסם בדיווחים זרים, השיב אל-האשמי כי זאת מאחר "שהוא רואה את הסוף שלו קרב". בשבוע שעבר קיבל הארגון אחריות על שיגור רקטות לעבר שטח ישראל, שלא התפוצצו בשטחה אלא רק גרמו להפעלת אזעקות באזור הגבול עם מצרים. שלוחת דאעש בסיני אף טענה כי בתגובה לכך תקף חיל האוויר יעדים שלה באזור. בישראל לא הגיבו.

מנהיג דאעש בסיני גם תקף את חמאס, שלפי צה"ל משתף עמו פעולה ומאפשר ללוחמיו לקבל טיפול רפואי בבתי חולים ברצועת עזה. בשבוע שעבר דווח גם כי עבד אל-אלה קשטה, פעיל חמאס שהיה איש הקשר עם דאעש, חוסל. אל-האשמי טען כי הארגון הפלסטיני הוא "כופר" בשל מעצריהם של תומכיו, המשגרים מעת לעת רקטות לעבר ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוחמי דאעש בחצי האי סיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully