וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויסקי ודגים חריפים: החגיגה של ביטן ואמסלם בוועדת הפנים. צפו

22.12.2016 / 10:49

בתום דיוני התקציב בוועדה, ולפני ההצבעה על התקציב במליאה, העומד בראש הוועדה דודי אמסלם ארגן חגיגה עם ארבעה סירים שכללו ארבעה סוגי דגים חריפים. בתפריט האלכוהול: רמי מרטין וג'ק דניאלס

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: אביב אירגז

חברי הכנסת אישרו הלילה (חמישי) את תקציב המדינה לשנים 2018-2017 ואת חוק ההסדרים בקריאה שנייה ושלישית, אבל עוד קודם לכן, אתמול בשעות אחר הצהריים, חגגו בוועדת הפנים את תום הדיונים לקראת ההצבעה על התקציב.

ח"כ דודי אמסלם (הליכוד), שעומד בראש הוועדה, ארגן את החגיגה על שולחנה, ויחד עם חברו למפלגה ויו"ר הקואליציה, דוד ביטן, נראו השניים מרימים כוסית כשלצדם על השולחן עומדים בקבוקי "רמי מרטין" ו"ג'ק דניאלס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביטן, שבעצמו נמנע משתיית אלכוהול, הציג בחגיגה בוועדה את הקריקטורה של עמוס בידרמן שבה הופיע בדמות כלב עם שפם ואמר שזו הקריקטורה האהובה עליו.

החגיגה כמובן לא הייתה שלמה בלי מאכלים מושקעים, ולחדר הוועדה הובאו גם ארבעה סירים ובהם ארבעה סוגי דגים חריפים שבישל אמסלם בעצמו, כשהוא גם מקפיד על חבישת כיפה במהלך הסעודה. בקטעי וידאו מהאירוע נראים אמסלם וביטן צוחקים על הקריקטורה של בידרמן ועל יחסיו של יו"ר הקואליציה עם עיתונאים.

התכנית הכלכלית, אגב, אושרה במהלך הלילה ברוב של 60 תומכים לעומת 48 מתנגדים. התקציב יעמוד בשתי השנים יחד על 906.8 מיליארד שקל, 446.8 מיליארד שקל ב- 2017 ו-460 מיליארד שקל ב- 2018.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בקבוקי אלכוהול ודגים חריפים על השולחן לצד חברי הכנסת דוד אמסלם ודוד ביטן עת הדיון בתקציב המדינה, 22 בדצמבר 2016. הטוויטר של מיכאל שמש, צילום מסך
הסעודה המפוארת על שולחן ועדת הפנים, אתמול/צילום מסך, הטוויטר של מיכאל שמש
חברי הכנסת אמסלם וביטן מהליכוד חגגו בוועדת הפנים עם וויסקי ודגים חריפים. מערכת וואלה! NEWS
ארבעה סירים עם דגים חריפים. החגיגה בוועדת הפנים, אתמול/מערכת וואלה! NEWS
בקבוקי אלכוהול ודגים חריפים על השולחן לצד חברי הכנסת דוד אמסלם ודוד ביטן עת הדיון בתקציב המדינה, 22 בדצמבר 2016. הטוויטר של מיכאל שמש, צילום מסך
סועדים ונהנים בוועדת הפנים/צילום מסך, הטוויטר של מיכאל שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully