וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב החשוד הודה בטלטול בנו: "ניסיתי להרגיע אותו כשבכה"

22.12.2016 / 10:25

לוואלה! NEWS נוודע כי בן ה-25 מרמלה שנעצר עם אשתו הודה כי אחז בבנו בצורה מסוכנת. האב הביע חרטה על כך שהדבר הוביל לכך שבן החמישה חודשים אושפז במצב קשה. לאחר הודאתו, שוחררה האם בת ה-24 ממעצר

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

האב החשוד שטלטל את בנו הודה בפני חוקרי המשטרה כי אחז בצורה מסוכנת בבנו התינוק בן החמישה חודשים. לוואלה! NEWS נודע כי האב אמר בחקירתו כי הוא ניסה להרגיע את התינוק, וטלטל אותו בניסיון להרגיעו. לטענת האב, תושב רמלה בן 25, הוא לא ידע שיסב נזק לתינוק, שפונה לבית החולים במצב קשה, ורק לאחרונה, משהוטב מצבו הבריאותי, שוחרר מאשפוז. מאז מעצר שני הוריו מצוי התינוק במשמרות אצל סביו.

לאחר שהודה בטלטול, הביע החשוד חרטה על מעשיו. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) את מעצרו בחמישה ימים לצורך המשך החקירה. לנוכח הודאת האב והיחלשות החשדות נגד אמו של התינוק, הורה בית המשפט לשחררה ממעצר. בתחילת השבוע אמר אביה של האם החשודה, בת 24, כי "אנחנו הרוסים. הבת שלי אוהבת מאוד את הבן שלה. היא ובעלה עצורים רק בגלל רשלנות הרופאים שטיפלו בתינוק".

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצר ההורים החשודים בטלטול; "האשמה על רשלנות הרופאים"
החשד לטלטול ברמלה: אלו הסימנים שהובילו את ביה"ח לדווח למשטרה
נתונים מדאיגים: עשרות תינוקות מאושפזים מדי שנה בשל טלטול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההורים החשודים בטלטול בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודש הגיעו ההורים עם בנם לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב כשהוא סובל מדימום מעיניו ומצבו קשה. לפני כשלושה שבועות הועבר דיווח למשטרת ישראל על אשפוזו, ובמקביל נגבו עדויות מההורים. מחוות הדעת הרפואית שהתבקש להעביר הצוות בבית החולים עלה חשד לכך שהתינוק עבר טלטול אלים שגרם לו לדימום תוך מוחי עם אפשרות לנזק בלתי הפיך.

עו"ד עבד נבולסי, שמייצג את ההורים אמר לוואלה! NEWS: "איננו מקבלים את הפרשנות של היחידה החוקרת לכך שפעולות בהן נקט האב עם בנו הם טלטול. על המשטרה להשיג הרבה ראיות כדי להוכיח שמדובר בטלטול". לגבי האם ששוחררה ממעצר אמר עו"ד נבולסי, "היא שבורה, מדובר בשעות חקירה רבות ונוסיף לזה את הימים הרבים בהם לא ראתה את ילדיה ומשפחתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully