וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר ראשון אחרי הכלא: צפו במשה קצב יוצא לבית כנסת

האנס והנשיא לשעבר, שריצה חמש שנות מאסר, הגיע לבית כנסת בעירו קריית מלאכי בלוויית אחיו יורם. אתמול החליטה הפרקליטות שלא לערער על קיצור עונשו, והוא יצא לחופשי מכלא מעשיהו

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

הנשיא לשעבר והאנס משה קצב יצא הבוקר (חמישי) להתפלל בבית כנסת בקריית מלאכי, לאחר שאתמול שוחרר מבית הכלא בתום חמש שנות מאסר. הפרקליטות החליטה אתמול שלא לערער על החלטת ועדת השחרורים לקצר את עונשו של קצב בשליש ובעקבות זאת הוא יצא משערי כלא מעשיהו, שם המתינו לו בני משפחה ומכרים.

אחרי שקצב שב אתמול לביתו, הוא התקבל אורחים רבים שגדשו את ביתו ובאו לברך אותו לרגל יציאתו לחופשי. בין הבאים היו לא רק בני משפחתו הקרובה, אלא גם חבריו ומקורביו לצד עורכי דינו, שהבהירו כי כל רצונו עתה הוא לשוב ולהיות בחיק משפחתו. עם זאת, הוא יוגדר כ"אסיר ברישיון".

עוד על שחרורו של קצב
החיים החדשים של האסיר קצב: בלי יציאות בערב ובלי לעזוב את הארץ
בבית קצב חוגגים: "משה רק רוצה להיות עם המשפחה ושיניחו לו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצב ואחיו יורם בדרך לבית הכנסת, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי תנאי שחרורו, עד יום שישי ייאלץ להתייצב בתחנת המשטרה בקריית מלאכי וכך עליו לעשות מדי חודש. מעבר לכך, קצב ייאלץ לבלות את לילותיו בביתו, מאחר שהוטל עליו איסור לצאת ממנו בשעות 06:00-22:00. הנשיא לשעבר לא יוכל לצאת מהארץ לפחות עד סוף שנת 2018, ולכן עומד נגדו צו עיכוב יציאה. על קצב נאסר בין היתר להתרועע עם עבריינים או לעבוד ביחסי מרות עם נשים, מלבד אלה שייקחו עמו חלק בתכנית השיקום שהוא צפוי לעבור.

עיקר התכנית של קצב כוללת בעיקר השתלבות על בסיס יומי בלימודים בבית מדרש בקריית מלאכי, זאת לצד השתלבות בתכנית טיפולית תורנית לפחות אחת לשבוע. כמו כן יעבור קצת טיפול פרטני עם עובד סוציאלי. ייאסר עליו להתראיין לכלי התקשורת ואף הודגש בפניו כי הפרה של אחד התנאים תוביל לביטול שחרורו.

קצב עוד צפוי לשוב לכלא מעשיהו, במסגרת דיון מעקב שתקיים ועדת השחרורים בחודש מרץ. "חיכינו לרגע הזה המון זמן, לא ברור לנו למה זה היה צריך להיות כך. התושבים בקריית מלאכי לא מפסיקים להגיע ובני המשפחה מקבלים מאות טלפונים לחזק את רוחו, הוא מקבל אהבה גדולה ורואים שההתרגשות אצלו עצומה", אמר אחד מבני המשפחה שביקר בבית בקריית מלאכי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הנשיא לשעבר משה קצב בפתח ביתו בקרית מלאכי לאחר שחרור מהכלא, 21 בדצמבר 2016. רויטרס
קצב ורעייתו גילה חוזרים לביתם, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully