וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תייר אמריקני מתפרע בכנסיית הבשורה בנצרת - ונעצר

19.12.2016 / 9:06

התייר, בן 44, הגיע לכנסייה, אחד האתרים הקדושים ביותר לנוצרים, והחל להשתולל, להשליך כיסאות ולצעוק. לדברי עדי ראייה, המתפרע דימם מפצע שגרם לעצמו. החשוד נעצר ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית

עריכה: יוסי אלטר

תייר אמריקני בן 44 שהשתולל אתמול (ראשון) בכנסיית הבשורה בנצרת נעצר ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית. המקרה אירע בשעה 12:00 בצהריים, בשעה שבבזיליקת הבשורה, אחד המקומות הקדושים ביותר לנוצרים בעולם, נערכה "תפילת המלאך" שמתקיימת מדי יום בשעה זו, ובה השתתפו כמה נזירים. למקום פרץ לפתע גבר כשהוא אוחז בידיו מקלות, שבעזרתם היכה בחפצים שונים. בנוסף, השליך הגבר כיסאות וצעק בקול. כל זה קרה במפלס התחתון של הכנסייה, סמוך מאד למקום שבו על פי המסורת הנוצרית התגוררה אמו של ישו, מרים, ובו קיבלה את הבשורה כי הרתה וכי היא נושאת ברחמה את בן האלוהים.

עדי ראיה סיפרו שהגבר המתפרע גם דימם בשל חתך שגרם לעצמו לפני כן. אנשי הדת שהיו במקום השתלטו עליו ואחזו בו עד לבואם של שוטרים מתחנת נצרת. החשוד נעצר, נלקח לטיפול רפואי ומשם הועבר לבדיקה פסיכיאטרית. בכנסייה ציינו כי הנזק שנגרם לכנסיה הוא מזערי וכי לא נפגעו תשמישי קדושה וחפצים בעלי ערך. עדי הראייה במקום היו נסערים נוכח המקרה, אך לא היו נפגעים בגוף.

לפני כעשר שנים השתוללו בני זוג יהודים ישראלים בכנסייה והשליכו בה נפצים, במטרה לעורר את דעת הקהל למצבם, לאחר ששירותי הרווחה הגיעו חולצו בני הזוג מהכנסייה. לאחר מכן נעצרו והועמדו לדין. בנצרת אמרו כי למרבה המזל המקרה אתמול הסתיים ללא נזקים וללא נפגעים וכי גם לא התדרדר לאלימות נוספת כמו בפעם הקודמת, לפני עשור.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר נפצע קל בפיגוע ירי בסמוך להתנחלות עופרים שבבנימין
הגרוש בתרדמת - האישה דורשת מזונות לבתה: "חייב בפרנסת ילדיו"
המסרים מחמאס והמצלמות הסמויות: המעקב הסודי שסיבך את ח"כ גטאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully