וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ביקור נתניהו: אזרבייג'ן הודיעה על רכישת מערכת "כיפת ברזל"

שר ההגנה אמר כי ארצו הגיעה להסדר "עם הגוף הרלוונטי בישראל" כמה ימים לאחר שראש הממשלה ביקר במדינה. אזרבייג'ן נמצאת בסכסוך עם ארמניה סביב חבל נגורנו-קרבאך

טיל יירוט נורה ממערכת כיפת ברזל באזור אשדוד במבצע "צוק איתן", יולי 2014. רויטרס
מערכת "כיפת ברזל" מיירטת רקטה במהלך "צוק איתן"/רויטרס

שר ההגנה של אזרבייג'ן אמר אתמול (שבת) כי ארצו הגיעה להסכם עם ישראל על רכישת מערכת "כיפת ברזל", כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS. יאבר ג'מלוב אמר את הדברים במסיבת עיתונאים שכינס ימים ספורים לאחר ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במדינה. "התעשייה הצבאית באזרבייג'ן והגוף הרלוונטי בישראל הגיעו להסכם על רכישת מערכת ההגנה האווירית 'כיפת ברזל'', אמר. אזרבייג'ן נמצאת בסכסוך עם ארמניה סביב חבל נגורנו-קרבאך.

נתניהו ביקר בשבוע שעבר באזרבייג'ן ובקזחסטן. הוא נפגש עם נשיא אזרבייג'ן אילהם אלייב ואמר כי ישראל בוחנת אפשרות להתחבר לצינור הגז באזרבייג'ן במטרה לספק ביטחון אנרגטי לעשרות השנים הבאות. בתדרוך לעיתונאים במהלך ביקורו בבאקו ציין נתניהו כי בנוסף לאינטרסים הכלכליים, "אנחנו מהדקים גם קשרים ביטחוניים משמעותיים חשובים למדינת ישראל".

לדברי נתניהו, "המודל או הדוגמה של מדינה מוסלמית שיעית שמאמצת בחום את הקהילה היהודית ומדינת ישראל ומוכיחה שאפשר אחרת ובמרחב שלנו זה מסר חשוב לאזור ולעולם". הוא הוסיף כי "שורש המהפכה הוא השינוי במעמדה של ישראל בקרב האומות והמגמה הזאת תלך ותתרחב. אלו יומיים שמיועדים לחזק קשר איתן וגם לייצר את ההחצנה של דבר שמתרחש מאליו וזה היחסים ההולכים ומתהדקים שלנו עם העולם המוסלמי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully