וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך עשור נגור בכפרים משוכללים על הירח - וככה הם יראו

19.12.2016 / 9:41

סוכנות החלל האירופית פרסמה סרטון שמציג כיצד יראו החיים בכפרים אותם תקים האנושות על פני הירח (מה שנחשב כצעד בדרך למסע אנושי אל המאדים). במקביל תוכלו לטוס לטיול לירח תמורת סכום פעוט של 10,000 דולרים

סוכנות החלל האירופית מציגה כיצד יראו החיים בכפרים אותם תקים האנושות על פני הירח/ESA

עשר שנים. זה פרק הזמן שייקח לאנושות כדי לעבור לגור על הירח – ככה מעריכים טובי המומחים. לכן זה לא אמור להפתיע שסוכנות החלל האירופית פרסמה השבוע סרטון שמראה כיצד החיים האלה יראו. וזה נראה הזוי לגמרי.

על פי המדענים, המים הקפואים שנמצאו במאגרים גדולים באזור הקוטב הדרומי של הירח יאפשרו למתיישבים אספקה קבועה של מים שיאפשרו חיים על הירח. למרות שהטמפרטורות על הכוכב יכולות לרדת למינוס 200 מעלות, המומחים מעריכים שאפשר יהיה להקים שם כפרים – תוך שימוש במינרלים וחומרים שנמצאים במקום. הכפרים הללו ישמשו כבסיס למחקר מדעי, עסקים, כריית מינרלים ואפילו תיירות.

עוד בנושא
סטיבן הוקינג: "בני האדם לא ישרדו עוד אלף שנים על כדור הארץ"
בדרך למאדים: רוסיה והאיחוד שיגרו חללית שתנסה לאתר חיים על הכוכב

הדמייה של בסיס על הירח. European Space Agency, צילום מסך
פה גרים בכיף 0 המין האנושי/צילום מסך, European Space Agency

התיישבות אנושית על הירח נחשבת כצעד מקדים וחשוב בדרך למסע אנושי אל המאדים. הנשיא היוצא ברק אובמה קבע יעד לעריכת מסע הלוך וחזור אל מאדים עד שנות ה-30 של המאה הנוכחית (אם כי יתכן שלנשיא טראמפ יהיו השגות על היעד הזה, שכן הוא התבטא לא פעם נגד תוכנית החלל ומחשיב אותה כביזבוז של כספי ציבור).

במקביל היזם אלון מאסק הודיע על כוונתו להקים קולוניה אנושית על מאדים, וטוען שהחל מ-2024 הוא ישלח לשם מאה אנשים – והמומחים מעריכים שתחנת ביניים על הירח היא בגדר חובה עבור מסע שכזה.

אם כל זה לא מספיק, החברה הפרטית "מון אקספרס", יחד עם אלון מאסק, הודיעו שתוך כעשור הם יתחילו להטיס אנשים לטיולים תיירותים בירח - כשכרטיס טיסה יעלה קצת יותר מ-10 אלפים דולרים. בקטנה.

עוד באותו נושא

קפיצה לנ?גה? וויקנד במאדים? תיירות החלל של נאס"א

לכתבה המלאה

ככה יראה הכפר על הירח

וככה יבנו אותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully