וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יעלה בגורל המורה ששכבה עם תלמיד יותר מ-100 פעמים?

22.12.2016 / 11:05

רבות דובר על הרומן האסור של המורה המחליפה מוושינגטון עם התלמיד שלה, ואחרי שזו חשפה את הצד שלה בסיפור - היא נמצאה אשמה בבית המשפט וצפויה לעמוד בפני עונש של עד שנתיים מאסר

KCRG-TV9

מרי בת' הגלין, מורה מחליפה מבית ספר בוושינגטון, הואשמה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 17 - והשבוע נמצאה אשמה במעשים וצפויה להיכנס לכלא.

בחקירתה טענה המורה בת ה-24 שבית בספר ידע על הרומן והעלים עין, "כולם ידעו מה קורה אבל פשוט לא רצו להתייחס. הם רצו להגן על שם בית הספר", היא אמרה. לקראת משפטה שתוכנן לצאת לדרך ב-14 בנובמבר, היא חשפה עוד פרטים על הרומן, "הוא קרא לי 'גברת רובינסון' ו'הקיסרית שלי'. פשוט נפלתי לרגליו". הרומן, לדבריה, החל באוקטובר שנה שעברה, כשהתלמיד פיתה אותה לכך אחרי שחוותה פרידה כואבת מבן הזוג שלה, "התעלמתי מהניסיונות שלו בהתחלה כי זה ברור, ידעתי שזה לא חוקי ואסור". היא מספרת שנשבתה בקסמו ובאוצר המילים העשיר שלו, אך היום היא מתחרטת על מה שקרה ומספרת שזה היה טיפשי מצידה לחשוב שיש איזשהו סיכוי לרומן האסור שלהם, אותו היא מתארת במילותיה "טעות איומה". הרומן נמשך שישה חודשים, במהלכם קיימו יחסי מין יותר מ-100 פעמים במכוניתה או בבית הוריו.

עוד בנושא:

מארי בת' הגלין. צילום מסך
מרי בת' הגלין ככל הנראה תבלה שנתיים במאסר/צילום מסך

כשהתארחה בתכנית הטלוויזיה של ד"ר פיל, היא סיפרה שתכננה לסיים את מערכת היחסים עם התלמיד, אך זה איים לחשוף אותה אם תעשה את זה ואף אמר לה: "אני אדליק גפרור ואשרוף לך את החיים". הרומן הסתיים כשתלמיד אחר תפס אותם על חם ופנה לרשויות. כשהרומן נחשף, היא קיבלה צו הרחקה מהתלמיד אך זה לא ויתר וחזר לבקר אותה במקום העבודה החדש שלה: מועדון חשפנות. השניים תועדו במצלמה משוחחים ארוכות, אך גם על זה היה להגלין מה לומר: "לא רציתי לראות אותו. אני לא יודעת, זה היה מאוד מבלבל. כל הזמן הזה שדיברנו הוא שאל אם זה בסדר ואני רק ישבתי שם ואמרתי לו ש'אני לא יודעת, לא יודעת, לא יודעת'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממורה לחשפנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראיונות שנתנה למספר גופי תקשורת חזרו אליה כבומרנג, לאחר שהתובעים החליטו להפנות נגדה האשמה כבדה יותר מהמתוכנן ולהשתמש בראיונות כראיות למעשיה. למזלה היא ניצלה מהאשמה הכבדה יותר לאחר שהיתרה לשופט – ולא לחבר המושבעים – לשפוט בעניינה והוא לא לקח בחשבון את הראיונות שלה כראיות. ה"Gazette" מדווח שהיא לא הראתה שום רגש כשהשופט קווין מקיבר הרשיע אותה בהאשמות. הוא ימסור לה את גזר הדין ב-17 בפברואר. היא עלולה להיכלא לתקופה של מקסימום שנתיים או לשלם קנס של עד 6,250 דולר. היא גם תכנס למאגר עברייני המין למשך 10 שנים. התובעים, היידי קראמר ומוניקה סלוטר, אמרו שהם מרוצים מפסק הדין. הגלין ועורכת דינה, קייטי פרנק, סירבו להגיב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המורה מאשימה את התלמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully