וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג הורים מרמלה נעצר בחשד לטלטול אלים של תינוקם בן 5 חודשים

התינוק אושפז לפני כחודש במצב קשה כשהוא סובל מדימום בעיניו. הצוות הרפואי חושש כי ההורים, בן 25 ובת 24, גרמו לבנם נזק בלתי-הפיך. מעצרם הוארך וילדם הנוסף הועבר לשירותי הרווחה

ערוץ 2

זוג הורים תושבי רמלה נעצרו אתמול (חמישי) בחשד שגרמו חבלה חמורה לתינוקם, בן חמישה חודשים, לאחר שטלטלו אותו באופן אלים. התינוק, הובא לפני כחודש לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב כשהוא סובל מדימום בעיניו, והוא אושפז במצב קשה עד לשחרורו לפני כשבוע. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרם של ההורים עד ליום שני הקרוב, לאחר שערר שהגישו נגד ההחלטה נדחה.

לפני כשלושה שבועות, הועבר דיווח למשטרת ישראל על אשפוזו של התינוק, ובמקביל נגבו עדויות מההורים, בן 25 ובת 24. מחוות דעת רפואית שהתבקש להעביר הצוות הרפואי בבית החולים עולה חשד לכך שהתינוק עבר טלטול אלים, שגרם לו דימום תוך מוחי עם אפשרות לנזק בלתי-הפיך.

עוד בוואלה! NEWS:
טרור, תג מחיר וסרבנות: התרחישים המדאיגים לפני עמונה
זוג הורים מרמלה נעצרו בחשד לטלטול אלים של תינוקם; מצבו קשה
טופולנסקי ניצח בזירה הערכית, אך הזירה המשפטית עדיין סבוכה

אסף הרופא. אפריל 2014. מתוך עמוד הויקיפדיה של אסף הרופא, אתר רשמי
בית החולים אסף הרופא/אתר רשמי, מתוך עמוד הויקיפדיה של אסף הרופא

בעקבות חוות הדעת המצביעה על אלימות מצד ההורים לכאורה, ולאחר שההורים מסרו את גרסתם, הם נעצרו. במקביל, ילדם הנוסף של בני הזוג, פעוט בן שנתיים, הועבר לשירותי הרווחה של עיריית רמלה, ונבדק אם הם גם סבלו מאלימות. המשפחה לא הייתה בטיפול של הרווחה, מלבד בקשה שהגיש האב לפני כשנתיים לסיוע כלכלי, שנסגרה תוך ימים ספורים.

על פי הערכות המועצה לשלום הילד, פעוטות ותינוקות רבים נפגעים מידי שנה בדרגות שונות כתוצאה מטלטול. הורים רבים לא ערים לנזק הקשה שעלול להיגרם מטלטול, שלעתים מתגלה רק זמן רב לאחר מכן.

עו"ד ורד וינדמן, מנכ"לית המועצה לשלום הילד, קוראת להבטיח כי בכל בתי החולים בארץ יקבלו ההורים הסבר והדרכה על מניעת טלטול תינוקות, ועל התמודדות עם בכי של תינוק, בטרם שחרורם לביתם. במקביל, לדבריה, יש לחייב כל מטפלת במעון לעבור הכשרה בנושא.

(עדכון ראשון: 11:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully