וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאף: טרקטורון שהחרימה המשטרה נגנב מהמגרש בו הוחזק

16.12.2016 / 0:30

לפני כחצי שנה החרימה משטרת אשקלון שני טרקטורונים בטענה שהרוכבים עליהם סיכנו רוחצים בחוף. בתחילת השבוע נדרשה המשטרה להשיב את כלי הרכב לבעליהם, ואז התגלה כי האחד נעלם ומהשני נגנבו חלקים

עריכה: מתן חדד

(בווידאו: פעוטות כבני שנתיים נוסעים על טרקטורון בכביש 60 סמוך לצומת שוקת)

מבוכה במשטרה: טרקטורון שנתפס בידי המשטרה נגנב מהמגרש המשטרתי, ומטרקטורון אחר נגנבו חלקים. הפרשה החלה לפני כחצי שנה, אז עצרו שוטרי משטרת אשקלון שני צעירים בטענה כי רכבו על הטרקטורונים באופן שסיכן חיי אדם בחוף דלילה בעיר. נגד השניים הוגשו כתבי אישום בגין נהיגה פראית וסיכון מתרחצים.

בינתיים הסכים בית משפט השלום להשיב את הטרקטורונים לבעליהם תמורת ערבות כספית. עם זאת, לדברי עו"ד רובי גלבוע המייצג את שני הנאשמים, המשטרה עיכבה את החזרתם.

בתחילת השבוע הגיש עו"ד גלבוע לבית המשפט סרטון בו נראים הצעירים רוכבים בשטח החוף, אך לא בקרבת המתרחצים. כתב האישום תוקן בהסכמת הצדדים לעבירות קלות שהסתכמו בשלילת רישיון, אותה הנאשמים כבר ריצו, בקנס כספי ובהתחייבות שלא לבצע עבירות תנועה בשנתיים הקרובות.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שטרפו את הקלפים – לפעילי עמונה נותר סימן שאלה אחד: מתי?
"להסתכל לרוצחי אחי בעיניים": אחיו של הסודאני שהוכה למוות מחפש צדק
סלומינסקי: "אני מחבק כמקובל בפוליטיקה הישראלית ללא כוונה מינית"

נושא: פסול נהיגה נתפס כשהפר את מעצר הבית שלו ורכב על טרקטורון בחוף הים בניצנים, 26 ביולי 2015. חטיבת דובר המשטרה, אתר רשמי
המשטרה עיכבה את השבת כלי הרכב. טרקטורונים בתחנת משטרה/אתר רשמי, חטיבת דובר המשטרה

עם זאת, כאשר נדרשה המשטרה, שוב, להשיב את הטרקטורונים לבעליהם, התגלתה המבוכה. אחד הטרקטורונים שהחרימו השוטרים נגנב מהמגרש בו הוחזק, ומהטרקטורון השני נגנבו חלקים. במשטרה גילו זאת לפני כשבועיים, אך רק ביום ראשון נודע הדבר לבית המשפט.
עו"ד רובי גלבוע מסר בתגובה כי הדוח של קצין המשטרה נגד הנאשמים לא מדויק.

לדבריו, "ניכר כי גם רשויות התביעה פעלו על סמך דיווח לא נכון של קצין המשטרה. כשהעמדתי אותם על טעותם נהגו בהגינות ותיקנו את כתב האישום, אך אין בזה כדי לתקן את העוול שבמעצר הנאשמים, שהותם במעצר בית, גניבת הטרקטורון וההליך המשפטי". הוא הוסיף כי הצעירים ישקלו לפנות למחלקה לחקירות שוטרים בנושא, "וכמובן נגיש תביעה נזיקית לעניין הרכוש שנגנב ממשמורת המשטרה".

(עדכון ראשון: 23:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully