וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האישה המכוערת בעולם" שוב הפכה לבדיחה ברשת - והפעם היא לא שותקת

18.12.2016 / 6:33

שנה אחרי שיצאה למאבק בבריונות ברשת - מוצאת את עצמה ליז וואלסקז (שזכתה לכינוי "האישה המכוערת בעולם") מככבת במם פוגעני שרץ ברשת. בתגובה היא שיתפה את המם בעצמה וכתבה: "אני לא מאחלת את זה אפילו לאויבים הגרועים ביותר שלי"

סיפורה של ליזי וואלסקז שנלחמת בבריונות לאחר שזכתה בכינוי "האישה המכוערת בעולם"/Lizzie Velasquez

אחרי שיצאה למאבק בבריונות ברשת, חשפה את סיפור החיים הקשה שלה וזכתה לתמיכה ממאות אלפי גולשים, ליז וואלסקז לא ציפתה למצוא את עצמה שוב מככבת במם פוגעני שרץ ברשת - אבל כנראה שהזיכרון שלנו הרבה יותר קצר ממה שחשבה. ליז עלתה לכותרות בשנה שעברה לאחר שנחשפה לסרטון ויראלי בשם "האישה המכוערת ביותר בעולם" שמציג תמונות שלה. "התגובות היו קשות. אנשים כתבו לי שהעולם היה טוב יותר אם לא הייתי קיימת והציעו לי להצמיד אקדח לראש ולירות בעצמי. כל תגובה שקראתי הרגשתי כאילו מישהו מכניס בי אגרוף דרך המסך וחובט בי", היא סיפרה אז.

התחושות הקשות שהרגישה לפני כבר כמעט עשור הכו בה שוב השבוע כשנתקלה בתמונה שלה בפייסבוק שעליה כתוב: "מייקל אמר שיפגוש אותי מאחורי העץ הזה בשביל קצת כיף. הוא מאחר, מישהו יכול בבקשה לתייג אותו ולהגיד לו שאני עדיין מחכה?". התמונה, כמו בממים אחרים שרצים לאחרונה בפייסבוק, מזמינה גולשים לתייג את החברים שלהם שלכאורה היו אמורים "לעשות כיף" עם "האישה המכוערת". בעוד המם נועד להשפיל את החבר המתויג, הוא על הדרך משפיל גם את מי שמופיע בו - שבמקרה הזה זו ליז, שנחשפה לתמונה בשעת לילה מאוחרת. בצעד אמיץ היא שיתפה את התמונה בעצמה וכתבה פוסט מרגש.

התגובה שלה:

"ראיתי טונות של ממים כאלה בפייסבוק לאחרונה. אני כותבת את הפוסט הזה לא כקורבן אלא כאחת שמשתמשת בקול שלה", כתבה ליזי בפוסט, "כן, נתקלתי במם הזה מאוחר מאוד בלילה, אבל אני עושה את זה בשביל שנזכור שהאנשים החפים משפע שמופיעים בממים האלה כנראה גם ערים עכשיו וגוללים בפייסבוק - ומרגישים משהו שאני לא מאחלת לאויבים הגרועים ביותר שלי". היא ממשיכה: "לא משנה איך אנחנו נראים או באיזו מידה אנחנו, בסוף אנחנו בני אדם. אני מבקשת מכם לזכור את זה לפעם הבאה שאתם נתקלים במם ויראלי של זר אקראי. באותו רגע אולי תמצאו את זה מצחיק, אבל האדם שבתמונה בוודאי מרגיש בדיוק ההפך. תפיצו אהבה, לא מילים פוגעניות דרך המסך".

הפוסט קיבל יותר מ-95 אלף לייקים. רבים הראו את תמיכתם בתגובות, כולל אמא של ליז בכבודה ובעצמה שכתבה: "כאמא של ליזי, זה כואב לי בדרך שלא ניתן לתאר, אבל אני עומדת לצידך כדי לבקש שתפיצו אהבה, בבקשה. אוהבת אותך ליזי".

עוד באותו נושא

"האישה המכוערת בעולם" יוצאת למלחמה בבריונים

לכתבה המלאה
ליז וואלסקז. פייסבוק, צילום מסך
"כל תגובה שקראתי הרגשתי כאילו מישהו מכניס בי אגרוף דרך המסך וחובט בי"/צילום מסך, פייסבוק

ליז, בת ה-27, אובחנה כבעלת תסמונת מרפן, מחלה גנטית תורשתית שנוצרת ע"י פגיעה ברקמות החיבור, שתפקידן הבסיסי הוא לתמוך בגוף ולספק לו אפשרויות לגדילה והתפתחות. מאחר שבכל מקום בגוף יש רקמות חיבור, הרי שכל אברי הגוף מועדים לפגיעה. אצל ליז זה מתבטא בעיוורון בעין אחת ובחוסר יכולת לעלות במשקל.

ליז וואלסקז. פייסבוק, צילום מסך
""לא משנה איך אנחנו נראים או באיזו מידה אנחנו, בסוף אנחנו בני אדם"/צילום מסך, פייסבוק
ליז וואלסקז. פייסבוק, צילום מסך
ליז וואלסקז שוב הפכה למם ברשת והפעם היא לא מתכוונת לעבור על זה בשתיקה/צילום מסך, פייסבוק
ליז וואלסקז. פייסבוק, צילום מסך
ליז מרצה בכל העולם על דימוי גוף/צילום מסך, פייסבוק
ליז וואלסקז. פייסבוק, צילום מסך
ליז סובלת ממחלה נדירה שמונעת ממנה לעלות במשקל/צילום מסך, פייסבוק
ליז וואלסקז. פייסבוק, צילום מסך
ליז בפוסט מרגש: "תפיצו אהבה, לא מילים פוגעניות דרך המסך"/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully