וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא תפסה את בנה מקיים אקט מיני - ואיבדה את זה לגמרי

18.12.2016 / 5:24

אם מזועזעת תפסה נערה מבצעת אקט מיני בבנה בחדר של הכלב - וצילמה את התגובה המאוד מוגזמת שלה, כשהיא צורחת על הצעירה בזמן שהיא מנסה להתארגן ולברוח משם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

אם מבוהלת תפסה את בנה מקיים אקט מיני עם נערה בחדר של הכלב - ותיעדה את עצמה נוזפת בשניהם. באופן מפתיע, הבן נשאר כמעט אדיש לגמרי לצרחות של אמא שלו והתיישב לראות טלוויזיה בסלון.

האם לא הסתירה את הזעזוע שלה מהמקרה וגערה בבנה ובילדה על המעשים שלהם, כשהיא אוחזת במצלמה ומצלמת את עצמה ואת הילדים ברגעים המביכים שאחרי. "מה עשית איתו? אני מכירה את הבן שלי, הוא ז***", היא צורחת בקטע, "מה לא בסדר איתך? זה מה שאמא שלך מלמדת אותך? ללכת עם בחור שרק הכרת היום?". היא ממשיכה: "היא אפילו לא צחצחה שיניים, יש לה פה מגעיל עכשיו. אני אראה לכם את החדר עם כל החרא על הרצפה לשם הוא לקח אותה. הוא אפילו לא לקח אותה לחדר שלו".

אמא תופסת את בנה באקט מיני. צילום מסך
"זה מה שאמא שלך מלמדת אותך?" אמא תפסה את בנה באקט מיני/צילום מסך

היא נותנת לנו הצצה לחדר המלוכלך בו השניים חלקו רגע אינטימי וחוזרת לסלון - בו נמצאים עוד בני משפחה או חברים - כדי להמשיך לנזוף בהם. הצעירה בינתיים מתארגנת כדי ללכת משם ומפנה את גבה למצלמה, בעוד הבן עדיין נותר אדיש לגמרי להתרחשויות ולא נוקף אצבע כדי לעזור לחברתו. בחור ברמה.

עוד באותו נושא

זה מה שקורה למי שמתעצבנים עליו באמצע הסקס

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully