וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים חשוד שביצע מעשים מגונים באחותו הלוקה בשכלה

13.12.2016 / 18:59

החשוד, כבן 20, נעצר בתחילת השבוע ומעצרו הוארך. בדיון בבית המשפט טען פרקליטו: "זו עלילת שווא של אחותו שמנסה לנקום במשפחתה שלא מחתנת אותה בשל מוגבלותה. מדובר בתוצר של קנאה בבנות גילה"

מטה מחוז ירושלים במשטרה. דניאל אליסטר, דניאל אליסטר
"התלונה היא מימוש האיומים כלפי המשפחה". מטה משטרת מחוז ירושלים/דניאל אליסטר, דניאל אליסטר

תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו נעצר בתחילת השבוע בחשד שביצע מעשה מגונה באחותו הלוקה בשכלה. התלונה נגדו התקבלה במשטרת ירושלים כבר לפני כמה שבועות, אז נחקרה הצעירה על ידי חוקר מתאים. ביום ראשון הוא זומן לחקירה, ונעצר.

פרקליטו של הצעיר, עו"ד רמזי קטילאת, טוען כי מדובר בעלילה של הצעירה, שרואה את בנות גילה מתארסות ומתחתנות, ומנסה לנקום בבני משפחתה שבשל מוגבלותה לא מחתנים אותה. "לפי המידע שאני מקבל מהמשפחה, על רקע הלקות שלה היא פיתחה קנאה בצעירות אחרות, בנות משפחתה, שהתארסו או נישאו", אמר עו"ד קטילאת בדיון הארכת מעצר של האח בבית משפט השלום בירושלים.

עוד הוסיף עו"ד קטילאת: "היא אף הביעה כוונות מוקדמות לנקום במשפחתה, שאינה מאפשרת לה בגלל מצבה להיות כמו בנות גילה". לדבריו, "מדובר באירוע שלא מן הנמנע שהוא נטען באותה מסגרת של מימוש האיומים כלפי המשפחה". הוא הסביר כי "מדובר באדם שהוא לוקה בשכלו והדברים לא מתוך רוע מיוחד, אלא בגלל התפתחותה".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצר האח בארבעה ימים. השופטת קרן מילר קבעה כי "חומר החקירה מקיים חשד סביר" והחליטה להאריך את מעצר החשוד ביומיים. בשיחה עם וואלה! NEWS הסביר עו"ד קטילאת כי "זה המידע שקיבלתי מהמשפחה. יש פה עניין שכל הבנות בגילה מתארסות ועם המורכבות התרבותית והמוגבלות השכלית, כנראה שזה מה שמניע אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully