וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראית היום ילדת הג'ונגל שגדלה עם נמרים ופילים?

11.10.2022 / 0:10

טיפי זכתה לכינוי "מוגלי האמיתית" - זהו סיפורה המדהים של הילדה הקטנה שבילתה את 10 השנים הראשונות שלה בערבות אפריקה עם פילים, נמרים ואריות

Le Monde Selon Tippi

לטיפי דגרה הייתה ילדות חריגה מאוד (בלשון המעטה) ואת זה ניתן לראות כשהיא יושבת ליד נמר מבוגר ונראית נינוחה לחלוטין. טיפי היא בתם של הצלמים הצרפתים סילבי רוברט ואלן דגרה, והיא בילתה את עשר השנים הראשונות של חייה בנסיעות ברחבי אפריקה, כשההוריה מתעדים את חוויותיה.

היא זכתה לכינוי מוגלי האמיתית, וכעת לאחר 10 שנים, יוצא שוב עותק מחודש של ספר התמונות שלה ", Tippi: My Book of Africa" שנותן הצצה לעשור הראשון ויוצא הדופן של חייה.

לדברי האם, סילביה, "זה היה קסום לחיות בטבע החופשי עם הילדה הזו, שהיה לה המון מזל: היינו רק שלושתנו שם בסוואנה עם בעלי החיים ומעט מאוד בני אדם. החיות סביבה היו באמת חבריה והיא השתמשה בהרבה דמיון כדי לחיות בתנאים האלה ולתקשר עימן".

ככה היא נראתה אז

והנה היא היום

טיפי ילדת הג'ונגל - כיום. Tippi: My Book of Africa., צילום מסך
טיפי ילדת הג'ונגל - כיום/צילום מסך, Tippi: My Book of Africa.

כשהייתה בת עשר חזרו הוריה לצרפת ורשמו את טיפי לבית ספר ציבורי ממלכתי. לדבריהם, היא לא השתלבה טוב בחיים המערביים כפי שהם ציפו ובשלב מסוים, לאחר שהרגישה שאין לה הרבה במשותף עם הילדים האחרים, החליטו הוריה להעביר אותה למתכונת של חינוך ביתי. למרות זאת היא למדה באוניברסיטה והשלימה תואר בקולנוע. כיום היא בת 32 ומנהלת פסטיבל סרטי הילדים לאיכות הסביבה בפריז - ומבקרת ללא הרף בנמיביה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ונגל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully