וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשרוף אותך ואת זאת שילדה אותך": אב מיפיע נאשם בהתעללות בבנותיו

11.12.2016 / 13:20

כתב האישום שהוגש נגד האב, בן 52, מגולל מסכת התעללות ארוכה. בין השאר דקר האב את אחת מבנותיו והכניס את ראשה לדלי עם מים חמים, ואף הצמיד אקדח לרקתה ואיים לרצוח אותה. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים/ShutterStock

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד בן 52 מיפיע בגין עבירות אלימות קשות כנגד בנותיו לאורך שנים. כתב האישום מייחס לו עבירות של התעללות, חבלה חמורה בבן משפחה, תקיפות, איומים, דרישת נכס באיומים, גניבה, נשיאת נשק, הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט. מכתב האישום עולה כי הנאשם השליט לאורך שנים אווירת טרור ופחד בבית כלפי בני משפחתו ותקף אותם במספר רב של הזדמנויות. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אחת המתלוננות תיארה מסכת של התעללויות חוזרות ונשנות מאז שהיתה בכיתה ו' ועד שהגיעה לגיל 18. כך, לדוגמה, כשהייתה בת 16 הוא דקר אותה והכניס את פניה לדלי עם מים רותחים. בפעם אחרת, לאחר שהחליטה להוריד את כיסוי הראש, תקף אותה אביה ואסר עליה ללכת לבית הספר.
כמו כן, נהג לאיים עליה במסרונים. "אם אני אדע שאת יוצאת מהבית בצורת לבוש לא צנועה את יודעת מה אני עושה לך", כתב באחד מהם. בהודעה אחרת כתב "אשרוף אותך ואת זאת שילדה אותך". בתגובה ענתה לו הבת כי היא תגיש תלונה במשטרה.

לאחר שאמרה כי תגיש נגדו תלונה, הגביר האב את האיומים. "אם תעשי כך את חופרת לעצמך קבר. הפעם לא דומה לפעמים אחרות. תבכו דם. ואם תעשי זאת אני אתחיל איתכן אחת אחת". לאחר מכן הוא הגיע אל הבית כשהוא חמוש באקדח, ניגש לבתו, הצמיד את האקדח לרקתה, איים עליה שירצח אותה ודרש לקחת ממנה את המכשיר הסלולרי שלה כדי להשמיד את הראיות ולמנוע ממנה להגיש תלונה.

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: המשטרה מתנגדת לחוק המואזין - ומעדיפה לאכוף תקנות קיימות
בזמן התפילה: 25 הרוגים ועשרות פצועים בפיגוע בכנסייה בקהיר
הרוג ושני פצועים בקריסת גג בטון בדירה בשיפוצים בבני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully