וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב המינויים של טראמפ ממשיך: תורם בולט בקמפיין מונה לשר העבודה

9.12.2016 / 1:03

אנדרו פוזדר, בכיר בתעשיית המזון המהיר, מונה לתפקיד בממשל החדש. "הוא יילחם כדי ליצור ביטחון תעסוקתי ויציל עסקים קטנים", אמר טראמפ. "כבוד להחזיר את אמריקה להיות מנהיגה כלכלית", הוסיף פוזדר

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ מינה הלילה (שישי) מקורב נוסף לו, איש עסקים אמיד ואחד מתורמיו הבולטים בקמפיין, לתפקיד בממשלו החדש. אנדרו פוזדר, בכיר בתעשיית המזון המהיר, מונה לשר העבודה.

"אנדי יילחם כדי להפוך את העובדים האמריקנים לבטוחים יותר ומשגשגים יותר על ידי יצירת ביטחון תעסוקתי והבטחה שהעובדים יקבלו את התנאים שהם זכאים להם", אמר טראמפ בהצהרתו, "הוא יציל עסקים קטנים מהתרסקות על ידי ניטרול רגולציה מיותרת שמונעת מעסקים לגדול ומונעת שכר". פוזדר התייחס למינוי ואמר כי "כבוד הוא לי לסייע לנשיא הנבחר טראמפ להחזיר את אמריקה להיות מנהיגה כלכלית גלובלית".

לקריאה נוספת:
שחקנים חדשים במרוץ: טראמפ מרחיב את החיפושים אחרי שר חוץ
"הוא מבריק": טראמפ מינה את בן קרסון לשר השיכון בממשלו
"מנומס, מקצועי - אבל תמיד מוכן להרוג": שר ההגנה החדש של ארה"ב

נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ עם שר העבודה אנדרו פוזדר 09 דצמבר 2016. רויטרס
"יש יותר מידי רגולציה שמזיקה לעסקים". טראמפ ופוזדר בסיום פגישתם, היום/רויטרס

במהלך הקמפיין של טראמפ, פוזדר, שהוא מנכ"ל חברת המזון CKE, דיבר בשבחו של טראמפ פעמים רבות. גם העמוד הטוויטר שלו רווי בציוצים אוהדים למועמד הרפובליקני. נוסף לכך, פוזדר תרם יחד עם רעייתו סכום של 150 אלף דולר לקמפיין. פוזדר תמך במדיניות הכלכלית שקידם טראמפ במהלך הקמפיין. בחודש שעבר השתתף בכנס כלכלי ואמר כי "הגענו לנקודה שבה יש יותר מידי רגולציה שמזיקה לעסקים".

מקורביו של טראמפ בירכו על המינוי וציינו כי לפוזדר יש את הניסיון הדרוש כדי להצליח בתפקיד. בשנת 2010 פרסם פוזדר ספר שנקרא "יצירת עבודה: איך זה באמת עובד ולמה ממשלות לא מבינות זאת".

מאז נבחר טראמפ לנשיאות הוא עסוק בלאייש את המשרות בממשלו החדש. רק לאחרונה מינה את בן קרסון, שהתמודד מולו בפריימריז הרפובליקנים, לשר השיכון. בימים האחרונים מקיים טראמפ סדרת פגישות עם מועמדים שונים לתפקידים שנותרו עוד פנויים בממשלו. הבולט בהם הוא תפקיד שר החוץ, שלגביו טרם התקבלה החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully