וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהליך ההתאזרחות של גאים שנישאו לישראלים יקוצר לארבע שנים

8.12.2016 / 23:02

היועץ המשפטי לממשלה הודיע לבג"ץ כי תהליך ההתאזרחות של גאים זרים שנישאו לאזרחי המדינה יהיה שווה לזה של זרים הטרוסקסואלים - ארבע שנים במקום שבע עד כה. ההודעה נעשתה בעקבות עתירה להשוות את התהליכים

צילום: רויטרס

(בווידאו: עשרות אלפים הפגינו בבירת צרפת נגד נישואים חד-מיניים והורות להט"בית)

נוהל קבלת אזרחות לבני זוג שנישאו בנישואים חד-מיניים עם אזרחי ישראל יהיה שווה לזה של זוגות הטרוסקסואלים - כך הודיע היום (חמישי) היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. בתגובה לעתירה הקוראת להשוות את נוהל ההתאזרחות בין שני סוגי הנישואים, הודיע מנדלבליט לבג"ץ כי ישווה את התהליך של זוגות גאים לזה של זוגות הטרוסקסואלים.

עד כה, הנוהל להשגת אזרחות עבור בן הזוג הזר קצר יותר עבור בני זוג הטרוסקסואלים מאשר לבני זוג חד מיניים. על פי הנוהל, לבני זוג הטרוסקסואלים נדרשות ארבע שנים עד קבלת אזרחות לבן הזוג הזר. זאת, בניגוד לנוהל עבור ידועים בציבור, ובהם גם בני זוג גאים, שנמשך שבע שנים.

לפני כשלושה חודשים יצאו רבני פורום "חותם", המאגד את מכוני התורה וההלכה הדתיים בישראל, נגד יבואנית הרכב "קבוצת קרסו". זאת, בעקבות הקמפיין שהשיקה למכונית של "ניסאן", שבו מככבות משפחות חד מיניות. "קצת התבלבלתם. כדי למכור כמה מכוניות, דרסתם את כל מה שבדרך. עזבו את המשפחה בשקט. משפחה יש רק אחת: אב, אם, וילדים משותפים. ככה נראית משפחה נורמלית, כך נראית משפחה יהודית, וכך גם יישאר", אמרו רבני הפורום.

עוד בוואלה! NEWS:
"הפעם הולכים עד הסוף": הכנות אחרונות לקראת פינוי עמונה
רעידת אדמה חזקה באיי שלמה: אזהרת צונאמי פורסמה באזור
רוסיה: צבא סוריה נצר אש במזרח חאלב כדי לאפשר פינוי אזרחים

אביחי מנדלבליט מזכיר הממשלה. מרק ישראל סלם / ג'רוזלם פוסט, מערכת וואלה! NEWS
תהליך ההתאזרחות יקוצר. אביחי מנדלבליט/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם / ג'רוזלם פוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully