וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב באולפנה בירושלים כבן 60 חשוד שאנס תלמידה בת 14

הצעירה, כיום בת 20, התלוננה לפני כמה ימים כי איש החינוך בבית ספר נהג לבצע בה עבירות מין קשות. לאחר חקירה שכללה גביית עדויות הוא נעצר ומעצרו הוארך בשבוע. עורך דינו: "התלונה היא תירוץ לכך שאיבדה את בתוליה לפני החתונה"

צילום: יוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

תושב ירושלים כבן 60, רב באולפנה, נעצר אתמול (רביעי) בחשד שאנס נערה בת 14 שלימד לפני שש שנים. הנערה, היום צעירה כבת 20, הגישה תלונה בתחנת שפט של משטרת ירושלים לפני כמה ימים, ולפיה בעת שלמדה במוסד ביצע בה החשוד עבירות מין קשות ובהן אונס.

לאחר הגשת התלונה פתחה המשטרה בחקירה שבמסגרתה נגבו עדויות מבני משפחתה ומגורמים בבית הספר בו למדה. לאחר גביית העדויות נעצר החשוד. בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר את מעצרו בשבוע והטיל צו איסור פרסום על שמו.

עוד בוואלה! NEWS:
בפריפריה מתים יותר: דוח של משרד הבריאות חושף פערי בריאות דרמטיים
ישראלי נעדר כחודשיים באירופה: "תכנן להגיע לפולין - אך אי אפשר לדעת"
העימות בין האם השכולה לממלא מקום נציב הכבאות

רב החשוד באונס תלמידה בת 14. דצמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
הצעירה התלוננה על עבירות מין קשות. הרב החשוד/צילום מסך, פייסבוק

בהארכת מעצרו אמר החשוד כי לא ביקש עורך דין כי היה בטוח שזו טעות. "עבדתי שם במשרה מצומצמת. אני לא מכיר את הילדה, אין פה שום דבר. אני עסוק בקרייקה ובחיים ובפעילות ענפה", אמר. "היא אמרה שזה כביכול בתוך בית ספר ששוקק תלמידים ומורים, ולא היה לי חדר פרטי. אני מוכן לעבור בדיקת פוליגרף".

עורך הדין שלו, יהודה שושן, טען: "המקרה הראשון בערב חנוכה כשהוא ביקש ממנה להביא דפים מחדר רבנים, אז הוא הולך בעקבותיה והיא מבצעת בו מין אוראלי בזמן שכל התלמידות מחכות. זה לא הגיוני". לדבריו, "שאלתי אם עברה בעילה על ידי אחר, שכן ידוע לנו שכאשר נשים דתיות מתחתנות בגיל כל כך צעיר ואיבדו את בתוליהן, הן מוצאות דרך לתרץ את הדבר: אם יאמרו שקיימו יחסי מין עובר לנישואיהן במגזר הדתי יחשבו פסולות ולכן יש אפשרות לא מבוטלת שדווקא בסמוך לנישואיה עלתה טענה זו. המשיב ואני לא מצליחים למצוא שום מניע מניח את הדעת מדוע אישה כזו מתלוננת כעבור זמן כה רב".

(עדכון ראשון: 08:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully