וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המסתערבים עוצרים את החוליה שאחראית ל-4 פיגועים בגדה

7.12.2016 / 18:58

בסרטון שפרסמה המשטרה ניתן לראות את לוחמי מג"ב שתפסו את חוליית הטרור שהוציאה לפועל ארבעה פיגועי ירי, עוצרים את המחבלים בזמן אמת. בנוסף לשלושה, נעצרו גם קרובי משפחתם שהיו מעורבים בהסתרת כלי הנשק

צילום: דוברות המשטרה ודובר צה"ל, עריכה: יאיר דניאל וטל רזניק

המשטרה פרסמה הערב (רביעי) תיעוד של כוחות יחידת המסתערבים של משמר הגבול פועלים במעצר חוליית הטרור שהוציאה לפועל ארבעה פיגועים בחודשים האחרונים. החוליה נעצרה בשיתוף פעולה בין המשטרה, צה"ל ושב"כ.

הבוקר הותר לפרסום דבר המעצר של החוליה, שירתה ארבע פעמים אל מוצב עפרה שבגזרת בנימין. חקירת השב"כ העלתה כי החוליה, שמונה שלושה קטינים פלסטינים, ביצעה את אירועי הירי בחודשים אוקטובר ונובמבר באמצעות כלי נשק בייצור עצמי. השלושה נעצרו בפעילות של השב"כ, יחד עם צה"ל ועם משמר הגבול.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
סוריה טוענת: ישראל שיגרה מהגולן טילים אל שדה תעופה צבאי בדמשק
לטפל בליקויים מהשורש: המהלך הדרמטי שישפר את מוכנות העורף
משרד הביטחון: "ידענו שחברה איראנית שותפה בתאגיד שמכר לנו צוללות"

כוח מג"ב ביער המלאכים ליד קריית גת אורב למציתים, 28 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
לוחמי מג"ב/ראובן קסטרו

כמו כן, נתפסו כלי הנשק וכלי רכב באמצעותם ביצעו השלושה את הירי. בנוסף לשלושה, נעצרו גם קרובי משפחתם שהיו מעורבים בהסתרת כלי הנשק. חומרי החקירה יועברו לתביעה הצבאית בימים הקרובים לשם הגשת כתבי אישום בעניינם של המעורבים במעשי הירי.

מהשב"כ נמסר כי פעילות החוליה ממחישה את "רמת האיום הגבוהה מחוליות טרור הפועלות ביוזמה מקומית", ויש להן נגישות לאמצעי לחימה ולייצור עצמי של נשקים. עוד נמסר כי כוחות הביטחון "ימשיכו לפעול במטרה לחשוף ולסכל מבעוד מועד את פעילותן של חוליות טרור". בתוך כך, מדובר צה"ל נמסר כי במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון 12 מבוקשים החשודים בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות ביהודה ושומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully