וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשיא ארה"ב המפולגת": איש השנה של מגזין טיים - דונלד טראמפ

המגזין בחר את הנשיא הנבחר לאיש השנה ב-2016, אחרי שניצח את קלינטון בבחירות. המועמדת הדמוקרטית סיימה גם הפעם רק במקום השני. "זה כבוד גדול עבורי", אמר הזוכה המאושר

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ נבחר לאיש השנה של מגזין "טיים". המגזין פרסם היום (רביעי) את השער ועליו מופיע המיליארדר, שניצח במפתיע בבחירות בחודש שעבר את יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון. גם הפעם, היא סיימה אחריו ברשימת המועמדים.

"זה כבוד גדול", אמר טראמפ לרשת NBC בתגובה לזכייתו, שלדבריו, בעלת "משמעות רבה עבורו". על שער המגזין נכתב: "דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית המפולגת". במגזין נכתב כי נשיא ארצות הברית הנבחר שינה את כללי הפוליטיקה האמריקנית. "אני לא חושבת שמעולם ראינו אדם אחד, שפועל בצורה כזאת לא שגרתית ומשפיע בצורה כזאת על השנה", הסבירה ננסי גיבס את הבחירה, שלדבריה, "הייתה אחת הקלות ביותר".

לקריאה נוספת על טראמפ
טראמפ הציג את משנתו הצבאית הבדלנית: נפסיק להפיל משטרים בעולם
טראמפ: "המטוס הנשיאותי יקר מדי"; הבית הלבן: "לא נכון"

המגזין "טיים" בחר בנשיא ארצות הברית הנבחר, דונלד טראמפ, לאיש השנה לשנת 2016. דצמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
המגזין "טיים" בחר בנשיא ארצות הברית הנבחר, דונלד טראמפ, לאיש השנה לשנת 2016. דצמבר 2016/צילום מסך, טוויטר

ברשימה נכלל גם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. כמו גם מנהיגה לשעבר של מפלגת העצמאות הבריטית נייג'ל פראג', שהוביל את המחנה שתמך בעזיבת האיחוד האירופי. פראג' הוא גם חבר קרוב של טראמפ, והוא היה הפוליטיקאי הזר הראשון שנפגש עמו לאחר ניצחונו בבחירות.

עוד שמות שהוזכרו היו נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, "ההאקרים", האצן הג'מייקני יוסיין בולט, המתעמלת האמריקנית סיימון ביילס וגם מייסד פייסבוק מארק צוקרברג והזמרת ביונסה. בשנה שעברה אשת השנה הייתה קנלצרית גרמניה אנגלה מרקל, בזכות פתיחת שערי המדינה למאות אלפי פליטים ומהגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully