וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נהרג בתאונה בכביש החוף, בראש העין נהרג רוכב אופנוע

7.12.2016 / 10:23

בכביש החוף, ליד מכון וינגייט, התנגש הנהג במעקה של גשר להולכי רגל וכתוצאה מכך התהפך. בעקבות ההתהפכות עלתה המכונית באש. בראש העין נפגע צעיר בן 26 מכלי רכב וצוותי מד"א קבעו את מותו

צילום: יששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א

שתי תאונות דרכים קשות אירעו הבוקר (רביעי) והובילו למותם של שני בני אדם. בכביש החוף, ליד מכון וינגייט, נהרג גבר לאחר שמכוניתו התנגשה במעקה. בראש העין נהרג צעיר בן 26, רוכב אופנוע, מפגיעת כלי רכב.

סמוך למכון וינגייט בכביש החוף לכיוון צפון התהפכה מכונית. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הנהג ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. מהמשטרה נמסר כי הרכב התנגש במעקה של גשר להולכי רגל וכתוצאה מכך התהפך. בעקבות ההתהפכות עלתה המכונית באש. בוחני משטרת התנועה חוקרים את נסיבות התאונה.

סמוך לשעה 02:11 נמסר למד"א מרחב שרון הדיווח על התאונה בכביש החוף. "כשהגענו למקום ראינו רכב מרוסק לחלוטין שפגע בגשר הולכי הרגל ועלה באש", סיפר פרמדיק מד"א אסף מור מיטרני. "בתום פעולות הכיבוי אותר ברכב פצוע כשהוא ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
"אנחנו הבנות של בוכריס": שיר מחאה ברשת נגד הסדר הטיעון של הקצין
בטקס לזכר בן גוריון: מנקה הושפלה והופשטה בבדיקה ביטחונית
מפקחי הבנייה הכריזו על עיצומים: "צריכים תקנים, לא רחפנים"

הרוג בתאונת דרכים עצמית במחלף וינגייט בכביש החוף, 7 בדצמבר 2016. יששכר וויס, מד"א
המכונית עלתה באש. זירת התאונה בכביש החוף/מד"א, יששכר וויס

צוותי כבאות מתחנה אזורית נתניה סייעו בחילוץ הפצוע שהיה לכוד ברכב. מדוברות התחנה נמסר כי בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר פעלו שלושה צוותי כיבוי לחילוץ לכוד בתאונה הקשה בכביש החוף. הלכוד חולץ לאחר שימוש באמצעי חילוץ מורכבים, ללא רוח חיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הרוג בתאונת דרכים עצמית במחלף וינגייט בכביש החוף, 7 בדצמבר 2016. יששכר וויס, מד"א
זירת התאונה בכביש החוף, הלילה/מד"א, יששכר וויס

בתאונה אחרת שאירעה הבוקר בראש העין נהרג רוכב אופנוע בן 26. הצעיר נפגע מכלי רכב בסמוך לסניף "רמי לוי" בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ובסופן נאלצו לקבוע את מותו.

אריאל ליטמן, חובש בכיר במד"א שטיפל בפצוע, סיפר כי "מדובר היה בתאונת דרכים קשה מאוד". לדבריו, "רוכב האופנוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב-מערכתית קשה. יחד עם כוננים שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים, אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

(עדכון ראשון: 8:27)

תאונת דרכים בראש העין. דצמבר 2016. אופיר נחום, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"תאונה קשה מאוד". זירת התאונה בראש העין, היום/מד"א, אופיר נחום, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully