וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר עם איבר המין הביוני לא עומד בעומס ההצעות לסקס מנשים

10.12.2016 / 5:59

הגבר שאיבד את איבר מינו בתאונה קטלנית וצויד באיבר מין ביוני באורך 20 ס"מ איבד את בתוליו בגיל 44 למלכת סאדו ומאז מפוצץ בהצעות לסקס מנשים. "אני עובד קשה מדי כדי להכיל את כל זה"

ITV

על מוחמד עבאד בן ה-44, שהושתל לו איבר מין ביוני לאחר שאיבד את שלו בתאונה קטלנית, סיפרנו לכם בתחילת השנה כשעקבנו אחרי מסעו לאובדן הבתולים שנראה קרוב מתמיד. בהתחלה שמחנו בשבילו כשהפין הביוני שלו תפקד בהצלחה ונמצאה לו אישה - מלכת סאדו מפורסמת - שהתנדבה לגאול אותו מיסוריו. בהמשך קצת ריחמנו על הבחור ששבוע לפני הסקס המיוחל, שוב עבר תאונת דרכים ונאלץ לדחות תכניות. ביוני, כעת, אחרי שכבר איבד את בתוליו למלכת הסאדו בת ה-36, שרלוט רוז, הוא עבר ניתוח נוסף לקיצור איבר המין לאחר שטען שהאיבר הגדול שלו גרם לסקס להיות מכאיב מדי. [

עכשיו, אחרי שהשוויץ בגודל שלו, הוא מספר שהוא לא עומד בעומס ההצעות למין שהוא מקבל מנשים וגורם לנו אפילו קצת לקנא בו. עבאד מספר שמאז שעלה לכותרות, הוא מקבל כמות עצומה של פניות מנשים שמעוניינות לנסות את הפין הביוני שלו - לאחר שנאמר להן שהוא מסוגל לעבוד במשך שעות ארוכות - אך הוא נאלץ לסרב כי הוא "עובד קשה מדי ואין לו כוח לזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוקש: מוחמד עבאד מחוזר ע"י נשים שסקרניות לנסות את איבר המין הביוני שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבאד, תושב אדינבורו שבסקוטלנד, צויד בפין ביוני באורך 20 ס"מ לאחר שעבר עשרות ניתוחים קשים. הוא סורס כשהיה רק בן 6, אחרי שהתנגשה בו מכונית כשרץ בטעות אל הכביש. בזמנו הרופאים בנו צינור מהעור של רגלו כדי שיוכל להשתין, אך לפין החדש לא היה תחושה והוא לא הצליח לתפקד מבחינה מינית. ב-2012 הוא עבר ניתוח ראשון בו התאימו לו את איבר המין הביוני - ושלוש שנים לאחר מכן הוא היה מוכן לפעולה. לפין יש 2 צינורות שמתנפחים בלחיצה על כפתור הנמצא באשכיו. עבאד יצא לדייט המתוכנן עם רוז, שהעניקה לו שעתיים אינטימיות ללא תשלום (בעוד מאחרים היא גובה 200 דולרים לשעה), ומאז הוא מפוצץ לדבריו בהצעות למין מנשים שמאוד סקרניות לבדוק את יכולות האיבר הביוני שלו.

"אני מקבל הרבה הודעות מנשים ברשת ששואלות אותי אם אני רוצה לקיים עמן יחסי מין. הם שמעו על הפין הביוני ורוצות לנסות אותו. הן כולן מאוד סקרניות וחושבות שאני יכול לעשות אהבה במשך שעות", הוא סיפר לדיילי סטאר, "זה לא שאני לא רוצה, אבל אני כל כך עסוק בעבודה שלא יוצא לי. אני עובד במשמרות של 14 שעות מדי יום ועד שאני חוזר הביתה, אני פשוט עייף מדי בשביל סקס". מוחמד מעדיף להתרכז כעת בחיפוש אחר אהבה אמיתית ומקווה יום אחד להיות אבא.

עוד באותו נושא

הגבר עם איבר המין הביוני ייאבד את בתוליו למלכת סאדו - אם רק יצליח להישאר בחיים

לכתבה המלאה
גבר עם איבר ביוני. צילום מסך
מוחמד עבאד לאחר הניתוח/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully