וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט בדימוס יצחק כהן הודה בהטרדה מינית של עובדת

4.12.2016 / 9:44

נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת לשעבר הודה כי שלח יד אל מתחת לחולצתה של העובדת במסגרת הסדר טיעון. זאת לאחר שהאישום נגדו הופחת מעבירה של ביצוע מעשה מגונה. שלב הטיעונים לעונש נקבע לחודש מרץ, ורק לאחריו יחליט בית המשפט אם לקבל את הסדר הטיעון ולהרשיעו

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת בדימוס, השופט יצחק כהן, הודה היום (ראשון) בהטרדה מינית של עובדת בית המשפט. זאת, לפי במסגרת דיון בהסדר הטיעון בעניינו. שופטת בית משפט השלום בראשון לציון עינת רון, קבעה כי שלב הטיעונים לעונש ייערך בחודש מרץ ורק לאחריו היא תאשר אם בית המשפט מקבל את הסדר הטיעון. היא הבהירה כי למרות שבית המשפט נוטה לקבל הסדרי טיעון, אין הוא מחויב לכך.כמו כן, כהן הופנה לשירות המבחן להכנת תסקיר בעניינו. כהן, המיוצג על ידי עו"ד רועי בלכר, הואשם בתחילה בביצוע מעשה מגונה, אך האישום נגדו הופחת להטרדה מינית.

החקירה נגד כהן החלה בשל תלונות על מעשים שעשה לכאורה בבת משפחתו אולם נסגרו בשל התיישנות. עוד התגלה במהלך החקירה כי בעבר התלוננה פרקליטה נגד כהן והדבר נבדק בפרקליטות המדינה אולם התיק נסגר לבסוף. כהן המשיך אז בעבודתו כשופט ונשיא בית המשפט העליון דאז, אשר גרוניס, כלל לא ידע על העניין.

עוד בוואלה! NEWS:
תאונה קשה בצפון: שלושה בני אדם נהרגו, פעוטה בת 3 נפצעה קשה
למרות הישגי רג'וב וברגותי: אבו מאזן נותר המנצח הגדול של ועידת פתח
סוף השבוע הגשום שבר שיאים; הימים הקרובים צפויים להיות יבשים

יצחק כהן, נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת בדימוס, המואשם בהטרדה מינית. בית משפט השלום ראשון לציון 4 בדצמבר 2016. מוטי קמחי, פול צלמים
בית המשפט לא מחויב לקבל את הסדר הטיעון. יצחק כהן בבית המשפט/פול צלמים, מוטי קמחי

המשטרה המליצה להעמיד את כהן לדין על מעשה מגונה אולם במסגרת הסדר טיעון רוכך האישום להטרדה מינית בחודש שעבר. המדינה תבקש, בהסכמת כהן, להטיל עליו עונש של שירות לתועלת הציבור וכן פיצוי למתלוננת בסך 2,500 ¤. בנוסף, לפי ההסדר, התביעה תסכים לאי הרשעה, בכפוף להמלצת שירות המבחן.

לפי כתב האישום, במהלך כהונתו של השופט כהן כסגן נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת, בסמוך לחודש ספטמבר 2010, ביקש שופט מחוזי אחר מהמתלוננת, אשר עבדה בבית המשפט, למסור לשופט כהן מסמך. המתלוננת נכנסה ללשכתו של כהן וכשמסרה לו את המסמך הוא הושיב אותה על ברכיו ונגע בגבה מתחת לחולצתה. במבוכתה, החלה המתלוננת לספר לכהן על חתונתה הקרבה, ולאחר זמן מה קמה. בתגובה קם כהן וחיבק אותה. בכתב האישום צוין עוד כי כהן ביצע את המעשים ללא הסכמתה של המתלוננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully