וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארה"ב: תשעה הרוגים בשריפה שפרצה במסיבה בקליפורניה

הדליקה פרצה במבנה באזור מסחרי באוקלנד שבו נערכה הופעה. עשרות בני אדם עדיין מוגדרים נעדרים, וכוחות הכיבוי פועלים לאיתורם. "היה חם, היה הרבה עשן, הייתי חייב לצאת משם", אמר אחד הניצולים. השריף המקומי: "נערכים ל-40 הרוגים"

צלמים זמניים מורשים

לפחות תשעה בני אדם נהרגו ועשרות נוספים עדיין מוגדרים נעדרים בשריפה שפרצה היום (שבת) במהלך מסיבת מוזיקה אלקטרונית שנערכה במבנה באזור מסחרי באוקלנד שבקליפורניה. לפי כלי תקשורת מקומיים, בין 100-50 בני אדם שהו במקום, שבו התקיימה הופעה של להקה בשם "גולדן דונה". השריף המחוזי, ריי קלי, הודיע כי הרשויות נערכות לאפשרות של 40 הרוגים בזירה.

"אנחנו עדיין עורכים חיפושים בבניין ואיננו יודעים מהו מספר הקורבנות המדויק", אמרה מפקדת כוחות הכיבוי באזור, תרזה דלואץ'-ריד. לפי דיווחים שונים, גלאי העשן ככל הנראה לא תפקדו ובמקום, המשמש סטודיו של כמה אמנים, לא הייתה מערכת כיבוי אש. "זו אבדה אמיתית לעיר", הוסיפה דלואץ'-ריד. "זו טרגדיה, טרגדיה אמיתית".

קצין בכיר במשטרה המקומית אמר כי צוותי הכיבוי קיבלו דיווח על השריפה ב-23:30 בלילה (שעון מקומי), ומאמצי הכיבוי הסופיים נמשכים. המשטרה חוקרת חשד להצתה. מדובר באחת השריפות הקטלניות ביותר בהיסטוריה של אוקלנד.

עוד כתבות מהעולם:
אבל בברזיל: גופות הכדורגלנים שנהרגו בהתרסקות המטוס הושבו לעירם
תגובת מיאנמר לטענות על טיהור אתני: "העולם מתרכז רק בצד השלילי"
בית קפה בבריטניה מסרב לקבל שטר חדש המכיל שומן מהחי: "דוחה"

שריפה במועדון באוקלנד, קליפורניה, ארצות הברית, 3 בדצמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
השריפה באוקלנד, היום/צילום מסך, טוויטר

חברים ובני משפחה של אנשים ששהו במקום כתבו ברשתות החברתיות את שמות יקיריהם שעמם הם לא מצליחים ליצור קשר, וביקשו סיוע באיתורם. כמו כן, חלק מהניצולים פרסמו פוסטים שבהם כתבו כי הם הצליחו להימלט בשלום.

"היה חם, היה הרבה עשן, הייתי חייב לצאת משם", אמר בוב מול, אמן המתגורר בבניין שעלה בלהבות, ונפצע באורח קל. "הרגשתי שהעור שלי מתקלף והריאות שלי מלאות בעשן. לא הצלחתי להפעיל את המטף". הוא סיפר כי בעת שיצא מהמקום, הוא ראה אדם שזועק לעזרה בקומה השנייה, רקע לפני שקפץ מהחלון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שריפה שפרצה במהלך מסיבה באוקלנד שבקליפורניה, ארצות הברית, נובמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
המבנה שעלה באש באוקלנד, הלילה/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully