וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בברזיל: גופות הכדורגלנים שנהרגו בהתרסקות המטוס הושבו לעירם

3.12.2016 / 15:05

כחצי מתושבי העיר השתתפו בטקס זיכרון לעשרות ההרוגים בהתרסקות המטוס השבוע בקולומביה. אוהדי מועדון הכדורגל שאופוקאונסה מסרבים להאמין - ושרו את שירי הקבוצה בטקס. נשיא אופ"א ונשיא ברזיל הגיעו גם כן לחלוק כבוד אחרון

צילום: רויטרס

ארונות הקבורה של הרוגי התרסקות המטוס בקולומביה, שבה נהרגו 71 בני אדם, מהם רבים ממועדון הכדורגל שאופוקואנסה, הגיעו היום (שבת) לעיר שאופוקו שבברזיל, עירו של מועדון הכדורגל האבל. המטוס, שהופעל על ידי חברת השכר LaMia, עשה דרכו לנמל התעופה במדיין שבמערב קולומביה והתרסק ביום שני, סמוך לעיר. רק שישה בני אדם שרדו בהתרסקות, מהם שלושה שחקני הקבוצה שעשתה דרכה למשחק החשוב בהיסטוריה שלה - המשחק הראשון של גמר טורניר סודאמריקנה מול אתלטיקו נסיונל.

עשרות אוהדים שהו במהלך הלילה באצטדיון הקבוצה והמתינו לטקס שייערך במקום עם הגעתם של 50 ארונות קבורה משדה התעופה הסמוך. הם הגיעו לשם לפנות ערב, כשבידיהם סמלי הקבוצה בצבעי ירוק ולבן. למרות שמארגני האירוע בחרו להשמיע מוזיקה קלאסית ברמקולים שהוצבו במקום, אוהדים רבים בחרו במקום זאת לשיר את שירי האהדה לקבוצתם האהובה.

לקריאה נוספת:
"העיר בוכה": קבוצת הסינדרלה מברזיל שנמחקה בהתרסקות בקולומביה
התרסקות המטוס: "הרשויות בבוליביה הזהירו את הטייס ממחסור בדלק"
קולומביה: 76 נהרגו בהתרסקות מטוס ועליו קבוצת כדורגל מברזיל

ארונות הקבורה של הרוגי התרסקות המטוס בבוליביה מועברים לשאופוקו, דצמבר 2016. AP
ארונותיהם של הרוגי ההתרסקות מועברים לשאופוקו/AP

האוהדים סיפרו כי הטקס יסגור עבורם מעגל, לאחר שההתרגשות והשמחה לקראת המשחק החשוב הוחלפו באחת לאבל כבד וליגון. "אאמין בזה רק כשאראה את הארונות ואת המשפחות", אמרה פמלה לופז, אוהדת בת 29, שעדיין לא מצליחה לעכל את החדשות הקשות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ארונות הקבורה של הרוגי התרסקות המטוס בבוליביה מועברים לשאופוקו, דצמבר 2016. AP
מעבירים את ארונות הקבורה/AP

קרוב למאה אלף אוהדים, כחצי מאוכלוסיית העיר, הגיעו לטקס, כמו גם נשיא אופ"א ג'אני אינפנטינו. מבנים זמניים הוקמו באצטדיון כדי להציב בהם את ארונות הקבורה הרבים של השחקנים, הצוות המקצועי וגם עיתונאים שליוו אותה בדרכה למשחק. לפני שהארונות הגיעו לאצטדיון, נשיא ברזיל מישל טמר נשא דברים בטקס קצר שנערך לכבוד הרוגי התרסקות המטוס בשדה התעופה. הוא לא ישתתף בטקס באצטדיון בשל החשש מהפגנות פוליטיות.

קרובי הרוגי התרסקות המטוס ממתינים להגעת ארונות הקרובה לשאופוקו, דצבמר 2016. רויטרס
בני משפחות ההרוגים ממתינים לגופות יקיריהם/רויטרס

בכל העולם, ובעולם הכדורגל בפרט, נשמעו קריאות תמיכה בקבוצת הכדורגל ובאוהדים הדואבים. מחוץ לאצטדיון נתלה שלט שחור גדול ועליו דברי תודה לתומכים מרחבי העולם. "חיפשנו אחר מילה אחת שבה נוכל להודות על טוב הלב, ומצאנו הרבה", נכתב בשלט ולאחר מכן נכתבה המילה "תודה" בשפות רבות. ברחבי האצטדיון נתלו שלטי ענק מעוטרים בפרחים לבנים. על השלטים הוצבו סמליהן של מועדון הכדורגל שאופוקואנסה ושל מועדון הנבחרת שאמורה הייתה לשחק נגדה, אתלטיקו נסיונל, שערכה במקום המשחק החשוב טקס לזכר הרוגי האסון.

אתמול דווח בעיתון הבוליביאני "דבר" כי פקידה של רשות שדות התעופה המקומית הזהירה את טייס המטוס לפני שהמריא כי אין מספיק דלק על מנת להשלים את הטיסה. על פי הדיווח, הפקידה בשדה התעופה בסנטה קרוז, שם עצר המטוס לחניית ביניים בדרכו מסאו פאולו שבברזיל, העלתה חששות בנוגע למלאי הדלק, אולם הטייס הביע ביטחון ביכולתו להשלים את הטיסה למדיין, שבמערב קולומביה, ותכנית הטיסה אושרה על ידי הפיקוח האווירי הבוליביאני.

ארונות הקבורה של הרוגי התרסקות המטוס בבוליביה מועברים לשאופוקו, דצמבר 2016. AP
מרכינים ראש לזכר ההרוגים/AP
נשיא ברזיל מישל טמר בטקס לזכר הרוגי התרסקות המטוס בשדה התעופה בשאופוקו, דצמבר 2016. רויטרס
נשיא ברזיל מישל טמר בשדה התעופה בשאופוקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully