וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקניון הכי אמריקני: סנטה קלאוס שחור משמח את הילדים

לארי ג'פרסון הוא השחור הראשון שמועסק כדמות החגיגית בקניון "מול אוף אמריקה", הגדול ביותר בארצות הברית. "לא אכפת לילדים מה הצבע, הם רואים חליפה אדומה וממתקים", אמר. בבית הלבן חגג אובמה עם משפחתו את חג המולד האחרון כנשיא

מתוך עמוד הטוויטר של הבית הלבן

בקניון "מול אוף אמריקה" במינסוטה שבארצות הברית ניתן לראות בימים אלו מחזה יוצא דופן – סנטה קלאוס שחור. מדובר בסנטה קלאוס השחור הראשון שמועסק בקניון הנחשב לגדול ביותר בארצות הברית. מי שקיבל את המינוי הייחודי הוא לארי ג'פרסון, שנמצא בעמדת חג שהוקמה לצורך כך בקניונים ומברך מדי סוף שבוע ילדים שבאים להצטלם עמו ולקבל ממנו מתנה לקראת חג המולד.

"רצינו סנטה שיהיה של כולם", אמר לנדון לות'ר, בעלים של סטודיו לצילום שאחראי על עמדת הצילום בקניון שבה ילדים קטנים מגיעים לפגוש את סנטה קלאוס. "הגיע הזמן לסנטה כזה", המשיך. לדבריו, הם התקשו למצוא דמות סנטה קלאוס שתענה על רצונותיהם: "זה היה כמו לחפש מחט בערימת שחת, אבל ג'פרסון רואה את עצמו כסנטה קלאוס עבור כולם".

לדבריו של לות'ר, זה 20 שנה שהוא מצלם את סנטה קלאוס בחברת ילדים בחג, ומאז ומתמיד הוא חיפש סנטה קלאוס שחור, שייצג גם את האוכלוסייה השחורה בארצות הברית. בסופו של דבר, אותר ג'פרסון שנכנס לנעליים בקלות.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
לאחר פרישתו המפתיעה של הולנד: השמאל בצרפת לוט בערפל
שלט "העבודה משחררת" שנגנב ממחנה ריכוז בגרמניה - אותר בנורבגיה
היסטוריה בגמביה: אחרי 22 שנים בשלטון - הנשיא הפסיד בבחירות

סנטה קלאוס שחור ראשון בארצות הברית 2 דצמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
"אני מביא תקווה, אהבה ושלום לילדים". ג'פרסון בתפקידו/צילום מסך, פייסבוק
סנטה קלאוס שחור ראשון בארצות הברית 2 דצמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
ג'פרסון עם תחפושת הסנטה קלאוס/צילום מסך, פייסבוק

"לילדים לא אכפת מה הצבע של סנטה קלאוס", אמר ג'פרסון, "מה שהם רואים זה את החליפה האדומה והממתקים. סנטה קלאוס מייצג רוח טובה. אני השליח שמביא תקווה, אהבה ושלום לילדים ולילדות".

ג'פרסון סיפר כי הפעם הראשונה שבה לבש את בגדי סנטה קלאוס הייתה בשנת 1999, כשהלך לבקר את אחייניו החולים שלא יכלו ללכת לאירוע בקניון. לאחר פרישתו מצבא ארצות הברית הוא גידל זקן לבן ומאז בסופי שבוע הוא מטייל בקניונים בארצות הברית וממלא נאמנה את תפקידו כסנטה קלאוס.

ברק אובמה בחגיגת חג המולד האחרונה בבית הלבן 02 דצמבר 2016. רויטרס
אובמה וסנטה קלאוס בחגיגות חג המולד בבית הלבן, היום/רויטרס

בתוך כך, נשיא ארצות הברית ברק אובמה חגג היום, יחד עם רעייתו מישל ובתו סשה, בפעם האחרונה את חג המולד בבית הלבן בתור המשפחה הראשונה. זאת, טרם תגיע כהונתו לסיומה עם השבעתו של דונלד טראמפ לנשיאות בינואר הקרוב. המשפחה בילתה לצד עץ חג המולד המסורתי, הקישוטים הצבעוניים ושירי החג.

עם הספירה לאחור, קרא אובמה "להדליק את העץ", והתאורה הצבעונית המסורתית שקישטה את העץ נדלקה. לאחר מכן, שר אובמה בקולי קולות את שירי החג. בחגיגות נכחו גם כמה דמויות מפורסמות כמו הזמרת קלי קלארקסון, הזמר מארק אנתוני והראפר צ'אנס שגם ביצעו שירים וכן השחקנית אווה לונגוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully