וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת חברי גיל שפר החשוד בתקיפה מינית: המתלוננת ביקשה לעלות לדירה

2.12.2016 / 19:37

לידי וואלה! NEWS הגיע מידע על גרסתם של חבריו של ראש הסגל לשעבר שהיו עדים לליל האירוע. לטענתם, הזמרת ביקשה לעלות לדירה כדי לפגוש מוזיקאים ששהו בה. בתחילת השבוע יוזמן שפר לעימות מול המתלוננת במשרדי יאח"ה

עריכת וידאו: ניר חן.

יום לאחר שהותר לפרסום כי גיל שפר הוא הבכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה החשוד בעבירות מין ובאלימות, הגיעה היום (שישי) לידי וואלה! NEWS גרסתם של כמה מחבריו של שפר שחלקם היו עדים למה שהתרחש בכלי הרכב ובדירתו של הזמר חיים ישראל בפתח תקווה. מהחקירה עולה כי בתום אירוע התרבות בירושלים שבו נכחו שפר והזמרת שהתלוננה נגדו, הזמינו שפר וחברו אילן גלבר את הזמרת לנסיעה לתל אביב.

לטענת שפר, לפני שיצאו לדרך הציעו לזמרת להצטרף לנסיעה או לחילופין להזמין לה מונית והיא העדיפה להצטרף אליהם. שפר וגלבר סיפרו לחוקרים על האווירה במכונית בזמן הנסיעה וששניהם, יחד עם הזמרת, שרו בזמן הנסיעה. שפר אישר לחוקרים כי ישב במושב האחורי לצד הזמרת. בנוסף, גם שפר וגם גלבר סיפרו לחוקרים כי במהלך הנסיעה קיבלה הזמרת כמה טלפונים מבן זוגה שביקש לברר מתי היא מגיעה לביתם בתל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
נזקי הסערה: הירקון עלה על גדותיו, כבישים נחסמו ובתי ספר הוצפו
תיעוד בלעדי: ראש הממשלה לשעבר אולמרט בחופשה מהכלא
חשד: צעיר תקף את סבו וסבתו בני ה-90 משום שסירבו לתת לו כסף לסמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לטענתו, הציע לזמרת מונית שתאסוף אותה מבית החבר. גיל שפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הנסיעה התקשר ישראל לשפר והזמין אותו לביתו. "אחי, אנחנו בדרך", השיב שפר. לטענת שפר, בשלב זה הוא הציע לזמרת להזמין לה מונית שתאסוף אותה מבית החבר לביתה. משלב זה הגרסאות חלוקות: שפר וחברו טענו כי כשהבינה הזמרת כי בדירה ישנם מוזיקאים וכן כמה מפיקים בתחום המוזיקה, היא זו שביקשה לעלות לדירה כדי להיחשף אליהם. מנגד, טענה הזמרת כי שפר מנע ממנה לצאת מהמכונית וכלא אותה עד שהסכימה לעלות לדירה.

"זה בית של מוזיקה ואמנות, אנחנו מגיעים לשם הרבה ותמיד האווירה טובה. בבית היו אשתו של ישראל והילדים. לבוא להגיד שהיו שם חמישה גברים בלבד זה קצת רחוק מהמציאות", אמרה מקורבת לשפר. בידי חוקרי המשטרה סרטונים שתיעדו חלק ממה שהתרחש בכלי הרכב ובביתו של ישראל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גיל שפר ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשעבר, 30 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
"הם לא רוצים את הראש של גיל אלא של שרה וביבי". שפר ונתניהו/ראובן קסטרו

מקורבי שפר טוענים כי גורם ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) ניסה להפעיל לחץ על שפר בשבועות האחרונים במטרה לגייס אותו כעד תביעה או אף עד מדינה נגד בני הזוג נתניהו. "כשגיל החליט שהוא לא מדבר ומפליל את ביבי ושרה, ראשת צוות החקירה מיהרה לחקור אותו באזהרה", אמר אחד ממקורביו של שפר. "גיל כבר שנים מחוץ ללשכת נתניהו, הוא באמת לא יודע מה קורה שם עכשיו. אבל החוקרים לוחצים, הם לא רוצים את הראש של גיל אלא של שרה וביבי. זה ברור לנו כי אם הוא לא היה מקושר לבני הזוג כל הסיפור הזה לא היה נולד".

מחר בבוקר יסתיים מעצר הבית של שפר, וככל הנראה הוא יפקוד את בית הכנסת השכונתי בגבעת שמואל שם יפגוש את חברו הקרוב קצין בכיר ביאח"ה. הקצין מודר מחקירותיו של שפר בפרשת מעונות ראש הממשלה ובפרשת התקיפה המינית בשל קרבתו לנחקר. בתחילת השבוע יוזמן שפר לעימות מול המתלוננת בחדר החקירות של יאח"ה בלוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully