וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בלעדי: ראש הממשלה לשעבר אולמרט בחופשה מהכלא

2.12.2016 / 16:33

אולמרט, הנושא עונש של 27 חודשי מאסר, נצפה במרכז תל אביב, סמוך לדירה שבבעלותו. לדברי עדי ראייה, הוא יצא ממכוניתו, מלווה במאבטחי השב"כ, רכש עיתון ומיד שב למכונית. הוא יעביר את סוף השבוע בביתו, וישוב לכלא מעשיהו ביום ראשון

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(בחודש שעבר: נדחתה בקשתה של מתאמת הנסיעות של אולמרט לביטול כתב האישום)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יצא היום (שישי) לחופשה מבית הכלא מעשיהו, שם הוא נושא את העונש של 27 חודשי המאסר שנגזר עליו, בשל חלקו בפרשות השחיתות "הולילנד" ותיק טלנסקי. בתיעוד בלעדי שהגיע לידי וואלה! NEWS מהצלם יגל בר קמא נראה אולמרט בשעות הצהריים, כשהוא רוכש עיתון בסופרמרקט ברחוב וייצמן בתל אביב, סמוך לדירה שבה הוא מחזיק באזור.

עדי ראייה סיפרו כי אולמרט הגיע למקום מלווה במאבטחי השב"כ, יצא מכלי הרכב שלו לכמה רגעים על מנת לרכוש את העיתון, ומיד שב למכונית. ראש הממשלה לשעבר צפוי לבלות את סוף השבוע בביתו, יחד עם רעייתו עליזה. הוא נדרש לשוב לאגף 10 בכלא מעשיהו ביום ראשון בבוקר.

עוד בוואלה! NEWS:
במסגרת הסדר טיעון: עונש קל לבעל סוכנות הנסיעות "ראשונטורס"
תיק השיבוש: פרקליטו של אולמרט לא יועמד לדין פלילי
"ראשונטורס": לא יבוטל כתב האישום נגד מתאמת קשרי החוץ של אולמרט

אהוד אולמרט בחופשה מהכלא, דצמבר 2016. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
יבלה את סוף השבוע בביתו. אולמרט בתל אביב, היום/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

בחופשתו הקודמת של אולמרט, בחודש אוקטובר האחרון בעת ראש השנה, נצפה אולמרט בגן העיר במרכז תל אביב. עדי ראייה סיפרו כי אולמרט נכנס לחנות ספרים שבמתחם, ועיין בכמה ספרים בטרם עזב את המקום. בתמונה שהגיעה לידי וואלה! NEWS נראה אולמרט עולה במדרגות גן העיר עם מאבטח צמוד.

לפני כחודשיים דחה בית המשפט העליון את כלל הערעורים הנוגעים לשלושת תיקיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. בעקבות הפסיקה, נדחה הדיון בשחרורו המוקדם של אולמרט, שנכנס לכלא בחודש פברואר, מאחר שהוא עדיין לא הגיע לתקופה במאסר שבה יכול לעשות זאת.

בתיק טלנסקי החליט בית המשפט להותיר את העונש שנגזר על כנו. בתיק מרכז ההשקעות דחה בית המשפט את ערעורה של המדינה. התיק השלישי שבגינו הכריע העליון היה תיק ראשונטורס, שבו זוכה אולמרט. ערעור הפרקליטות בנושא נדחה ברוב של שלושה שופטים מול שניים.

אהוד אולמרט בחופשה מהכלא, דצמבר 2016. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
רכש עיתון. אולמרט, היום/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully