וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות בזיהוי: אישה בהריון נעצרה לשווא בחשד לסחר בסמים

2.12.2016 / 8:40

עובדת זרה מתאילנד נעצרה כשברשותה עשרות אלפי שקלים ו-800 גרם של חומר שנחשד תחילה כקריסטל, ובנה נלקח ממנה. לאחר בדיקות מעבדה, התברר כי החומר שהחזיקה כלל אינו סם - והיא שוחררה לביתה

חומר החשוד כסם מסוכן נתפס על ידי המשטרה, קריית מלאכי. דצמבר 2016. חטיבת דובר המשטרה
השקיות שנמצאו בביתה של החשודה/חטיבת דובר המשטרה

עובדת זרה תושבת אזור הדרום נעצרה השבוע בחשד לסחר בסמים, לאחר שהחזיקה עשרות אלפי שקלים וכמות גדולה של חומר שנחשד כסם. לאחר שהוחזקה במעצר במשך יממה, התברר כי החומר שנתפס אינו סם והחשדות נגד האישה, אזרחית תאילנד הנמצאת בחודש השביעי להריונה, התבדו.

לאחר שפשטו כוחות המשטרה ומשמר הגבול על דירתה, נטען כי האישה סחרה לכאורה בסם המסוכן בקרב העובדים הזרים באזור. על כן, ביקשו מבית משפט השלום להאריך את מעצרה ובנה נלקח ממנה על ידי רשויות הרווחה.

עוד בוואלה! NEWS:
נער מי-ם חשוד שהכה למוות את חברו במוט ברזל - תחת השפעת סמים
אזרח קוסטה ריקה נעצר בחשד שהבריח לארץ קוקאין בבטנו של בן 70 - שמת
גשם יורד ברחבי הארץ, שלג החל לרדת בחרמון: כל העדכונים

בדיון הארכת המעצר טען עו"ד ליאור רונן מהסנגוריה הציבורית כי המשטרה לא ערכה בדיקה, וכלל לא ידוע אם מדובר בסמים. "מאוד מתסכל שבשנת 2016 משטרת ישראל עדיין עוצרת אנשים חסרי עבר פלילי או אישה בהריון, בחשד להחזקת סם, לפני שהיא עורכת בדיקה של הסם בערכת זיהוי בשטח", אמר. "האישה בילתה במעצר לילה מבלי שנחקרה כי לא היה מתורגמן, ילדה נלקח ממנה על ידי הרווחה, והכל בחשד לא מבוסס שהתברר כשגוי. לעתים קרובות מדי היחידות החוקרות מתבלבלות בין חשד חסר ביסוס לחשד סביר", הוסיף.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במהלך פעילות משטרתית, נעצרה האישה כשברשותה חומר החשוד כסם במשקל רב ולצדו סכום גדול של כסף. מיד עם קבלת תוצאות בדיקת המעבדה, ומאחר ונמצא כי אין מדובר בחומר המצוי בפקודת הסמים, שוחררה האישה לביתה ללא שיהוי נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully