וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מואשמת שקיימה יחסי מין עם תלמידים - וחילקה להם ציונים על כך

7.12.2016 / 6:25

על פי האשמות, מורה לאנגלית מטקסס קיימה יחסי מין עם שני תלמידי תיכון ודירגה את הביצועים שלהם בהודעת אסאמאס

cw39

קלסי לי גוטיירז בת ה-25, מורה לאנגלית בבית הספר התיכון סנטה פה שבטקסס, פוטרה מעבודה ונעצרה לאחר שעלו טענות נגדה שקיימה יחסים מיניים עם שני בני נוער מזה 18 חודשים - ואפילו חילקה להם ציונים לפי רמת הביצועים שלהם במיטה.

גוטיירז פוטרה ב-18 בנובמבר והוגשו נגדה 3 כתבי אישום על יחסים בלתי הולמים עם תלמידים. בערוץ הטלוויזיה המקומי, KPRC 2 News, דווח שעל פי מסמכי בית המשפט, גוטיירז נפגשה עם תלמיד בן 18 בסביבות חצות, ב-12 בנובמבר, בחניון של מגורי התלמידים. על פי הטענות, השניים התנשקו במושב הקדמי של הרכב לפני שעברו למושב האחורי כדי לקיים יחסי מין. 4 ימים לאחר מכן, גוטיירז נסעה לבניין המגורים של התלמיד והשניים קיימו יחסי מין בחדר השינה שלו. חוקרים אמרו שהמורה מודה שקיימה יחסי מין עם התלמיד, והוסיפו שהם מצאו ראיות בניידים של שניהם על שעות המפגש שלהם והציונים שחילקה לתלמיד על ביצועיו המיניים.

מורה מואשמת באונס תלמידים. צילום מסך
קלסי לי גוטיירז מואשמת באונס תלמידים/צילום מסך

במסמכי בית המשפט מופיעים גם פרטים על מערכת יחסים שקיימה ב-2015 עם תלמיד אחר. במאי שנה שעברה, נטען שהמורה אספה את התלמיד במכוניתה, הם נסעו לחניון בתחנת דלק ושם התנשקו. כמה שבועות לאחר מכן, גוטיירז שוב אספה את הנער, חנתה בצד הכביש והתנשקה עמו. השניים נפגשו בפעם השלישית בבית מגורי התלמיד ככל הנראה כדי לקיים עמו יחסי מין, כך טענו החוקרים.

המורה החלה לעבוד בבית הספר בתחילת שנת הלימודים 2014. היא הוחזקה במעצר תחת ערבות של 45 אלף דולר, אך מאז שוחררה לביתה. בהצהרה של בית הספר נכתב: "בית הספר העצמאי-מחוזי סנטה פה מודע למעצרה של המורה שלימדה בעבר בבית הספר. היא נעצרה בשני, ה-28 בנובמבר 2016, בהקשר לטענות שעלו נגדה על מערכת יחסים בלתי הולמת שקיימה לכאורה עם תלמיד".

עוד באותו נושא

המורה שניהלה רומן עם בן 13 ונכנסה להריון - לא תענש?

לכתבה המלאה
מורה מואשמת ששכבה עם 2 תלמידים. כריס מרפי, צילום מסך
חילקה ציונים על הביצועים שלהם במיטה/צילום מסך, כריס מרפי

זה ממשיך: "ברגע שנודע לנו על האשמות, נפתחה חקירה פנימית, בשיתוף מנהלי הקמפוס ומשטרת המחוז, והעסקתה של המורה נפסקה. אנחנו רוצים שתדעו שאנחנו לוקחים ברצינות רבה כל חשד הנוגע לרווחתם של התלמידים שלנו, והעדיפות הראשונה שלנו היא לדאוג לבטחונם וחינוכם של התלמידים במחוזנו. אנו נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם רשויות אכיפת החוק ומשרד התובע המחוזי. מעשים לא ראויים שבוצעו על ידי מורים לא יתקבלו במחוז זה".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully