וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לא בסדר באגוזים? סנאי תוקף נחש בקרב אלים שסופו מפתיע

6.12.2016 / 7:07

קרב אפי בין סנאי לנחש זוכה להרבה תשומת לב ברשת - בעיקר כי בניגוד למה שחשבנו על הסנאי - זה הוא שהחליט לבלוס לארוחת הצהריים את הנחש המסכן. מהיום נסתכל עליהם אחרת

צילום מסך

כמה כבר אפשר לחיות מתפריט מצומצם של אגוזים ואצטרובלים? סנאי מורעב אחד שמאס במזון הקבוע שלו ניסה לטרוף נחש צעיר, שבוודאי כמונו לא הבין מה תקף אותו. הסנאי האפריקאי סיכן את חייו ובניסיון אמיץ לטרוף את הנחש יצר עבורנו את אחד מקרבות הטבע המפתיעים שראינו לאחרונה. שאפו!

קרב סנאי מול נחש. צילום מסך
סנאי ונחש בקרב אפי/צילום מסך

בקטע הקצר שאורכו כמעט דקה וחצי, נראה הסנאי מתנפל על הנחש ומכרסם בזנבו, כשזה מנסה לחמוק משם ללא הצלחה. מהר מאוד מבין הנחש שבריחה היא לא אופציה ומנסה לתקוף את הסנאי חזרה ולהבריח אותו משם. הרעב גובר על הפחד והמכרסם חוזר לסיבוב נוסף, כשהפעם הוא מצליח לנעוץ את שיניו בראשו של הנחש ולהותירו מדמם. הנחש בכוחותיו האחרונים עוטף את הסנאי ומנסה לחנוק אותו אך שוב נכשל בתכניתו. כמו דוד וגולית, מצליח הסנאי לגבור על הנחש ומוביל אותו בשיניו כל הדרך לצלחת.

אל תטעו. הסנאים תמיד יעדיפו אגוזים, אך כשתנאי הרעב קשים הם פונים לחלופות כמו חרקים, ביצים, ציפורים, מכרסמים קטנים וכן גם נחשים צעירים. כשהנגישות למזון גבוהה יותר, התפריט היומי של הסנאי מורכב בעיקר ממגוון רחב של צמחים, זרעים, אצטרבולים, פירות, פטריות, צמחיה ירוקה וכמובן אגוזים.

עוד באותו נושא

קארמה רעה: פוליטיקאי גינה סנאים - ואושפז בבית החולים בגלל סנאי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully