וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלרינה שהודחה בגלל שומן עושה אמבטיית קרח בקור המקפיא של רוסיה

3.12.2016 / 6:02

הבלרינה לשעבר, אנסטסיה וולוצ'קובה, יודעת לעורר פרובוקציות. אחרי שפרסמה תמונות חושפניות שלה באינסטגרם, עשתה שפגאט על סוס והציתה את עצמה - היא מראה לעוקביה בסרטון חדש את הרגל הבוקר המגונה שלה: רחיצה באמבטיית קרח בקור המקפיא של רוסיה. נזדרוביה

בלרינה עושה אמבטיית קרח/Anastasia Volochkova

כנראה שהסטיגמה על רוסים וקור לא רחוקה מהמציאות. הבלרינה לשעבר, אנסטסיה וולוצ'קובה בת ה-40, שפוטרה מ"בלט בולושוי" המפורסם כי הייתה - לטענת מנהליה - 'שמנה מדי', גילתה לאוהדיה באינסטגרם שבכל בוקר היא נכנסת לרחיצה קלה באמבטיית קרח חיצונית - שמשתלבת יפה מאוד עם מזג האוויר החורפי של רוסיה. אם אתם מתקשים להאמין לה, היא צירפה לווידוי הכואב סרטון שמדגים בדיוק איך היא עושה את זה. קפאנו רק מלהסתכל עליה.

בקטע נראית וולוצ'קובה מכוסה במגבת אדומה וזוג מגפיים, רצה דרך הגינה המושלגת שלה אל אמבטיית הקרח, מורידה את המגפיים ונכנסת לאמבטיה הקפואה. "שיהיה לכם בוקר טוב, שמשי וקפוא. אני בדרך כלל מתחילה את היום עם אמבטיית קרח", היא אומרת בקטע, "אני ממליצה על זה בחום, אם אתם יכולים להתמודד עם זה, כמובן. זה מעניק בריאות, כוח ואנרגיה אמיתיים". בניגוד לאחרים שגם עושים את הדבר המוזר הזה, וולוצ'קובה מספרת שהיא קופצת הישר לתוך המים הקפואים מבלי להתחמם קודם בסאונה.

וולוצ'קובה חזרה שוב ושוב לכותרות בשנים האחרונות לאחר שבצעה סדרת פעלולים ביזארית הכוללת שפגאט על סוס והצתה עצמית. הבלרינה לשעבר עשתה כותרות בינלאומיות כשפוטרה מ"בלט בולושוי" ב-2003 כי היא עלתה במשקל. היא לקחה את העניין לבית המשפט במוסקבה, זכתה בתביעה ואילצה את מנהליה להעסיק אותה מחדש ולשלם לה הפרשי שכר ונזקים.

הבלרינה, שמאז כבר פרשה מהבולושוי, זוכה להמון פרגון באינסטגרם על שיתוף עצות בענייני בריאות ויופי, אולם לעיתים קרובות היא מפרסמת תמונות חושפניות שלה שמצליחות להרגיז כמה מהעוקבים שלה, כולל תמונות מהחופשה שלה במלדיבים שבאוקיינוס ההודי - שהשאירו מעט מאוד מקום לדמיון. אחד מעוקביה כתב לה בתגובה לאחת התמונות: "תפסיקי להראות את הגוף שלך ברשת. זה פשוט דוחה".

עוד באותו נושא

אתגר הקרח: האם מקלחות קרות טובות יותר לבריאות?

לכתבה המלאה

לוולוצ'קובה היו גם כמה אמירות שפחות מצאו חן בעיני הקהל שלה, כמו זה בו היא מודה שהיא יצאה עם מספר אנשי עסקים רק בשביל הכסף שלהם. לתכנית הטלוויזיה הרוסית "סוד מיליון הדולר", היא סיפרה שבכסף שקיבלה השתמשה למטרות צדקה, התעקשה שלא קיימה יחסי מין תמורת תשלום ושניהלה מערכת יחסים כזו או אחרת עם כל אחד מהגברים שמימן אותה, "גבר אחד שאני מכירה כבר 3 שנים ממש רצה לצאת איתי. מאוחר יותר הוא גם עזר לי כלכלית עם אחד הפרויקטים שלי למען ילדים. מה זה אומר? ששכבתי איתו בשביל כסף? לא. אני ממש אהבתי אותו. כמעט הייתי מאוהבת בו. אנחנו עדיין חברים טובים".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully