וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חיפשה אחר פומה מסוכנת - ומצאה את ביגפוט וסנטה

1.12.2016 / 7:04

שוטרים הציבו מצלמות בפארק חיות בר במיזורי כדי לתעד פומה שמסכנת את התושבים - ובמקום זה צפו במאות תמונות של אנשים לבושים בתחפושות מוזרות של אריה, גורילה, ביגפוט וסנטה. כעת המשטרה מחפשת אחריהם - כדי להודות להם

צילום מסך

משטרת גרדנר - עיירה דרומית מערבית לקנזס סיטי, מיזורי - הציבה 2 מצלמות בפארק חיות הבר באזור כדי לחקור דיווחים שהגיעו אליהם על פומה מסוכנת שמסתובבת חופשי. אחרי כמה לילות של צילומים, שנמשכו מה-21 עד ה-28 בנובמבר, ישבו השוטרים לצפות בחומרים שאספו ולא האמינו למראה עיניהם. בין כמה תמונות של בואשים, שועלים וזאבים - הופיעו גם כמה תמונות מטרידות של יצורים מפחידים ומשונים - או יותר נכון - בני אדם בתחפושות מוזרות שהחליטו להשתעשע עם המצלמות ולתת למשטרה הרבה מעבר למה שחיפשו.

תיעוד מוזר בפארק. צילום מסך
מצאנו את ביגפוט!/צילום מסך

השובבים התחפשו לאריות, גורילה, כמה מפלצות כולל ביגפוט הנודע ואפילו קשישה עם הליכון וסנטה קלאוס. אם חשבתם שהתמונות ירגיזו את השוטרים - טעיתם. המשטרה מחפשת אחר האנשים בתחפושת כדי להודות להם על היום הכי מצחיק שהיה להם בעבודה. בהודעה שפורסמה בפייסבוק ע"י משטרת גרדנר נכתב: "ברצוננו להודות בכנות לאנשים שאחראים לזה, כי זה עשה לנו את היום. עצרנו לצפות במה שחשבנו שיהיה מאות תמונות של זאבים, שועלים ודביבונים ואז זה קרה. תודה לאזרחים שהבחינו במצלמות. המאמץ וחוש ההומור שלכם מוערכים מאוד". המחופשים לא נחשפו או הודו במעשה.

עוד באותו נושא

האם צולם "איש העש" המיתולוגי וזה אומר שאסון מתקרב?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה אמור להיות?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סבתא?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריפי לגמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully