וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן למד על זהירות בדרכים ונהרג בתאונה: "עוד שומעים את הצחוק שלו"

חן בלוך בן העשר מתקוע נהרג מפגיעת כלי רכב בעת שחצה כביש עם אופניו בעת ששב מפעילות בתנועת הנוער. לתושבים לא ברור כיצד התרחשה התאונה, והם התקשו לקבל את הבשורה: "הוא היה תלמיד מצטיין ואהוב מאוד"

צילום: מוטי בלומברג, עריכה: ורד לידני

"הכאב הוא נורא, משפחה אוהבת ושמחה ברגע אחד מאבדת בן" – כך אמר אמש (שלישי) משה סוויל, ממלא מקום ראש מועצת גוש עציון על משפחת בלוך, שאיבדה את בנה חן, תלמיד כיתה ה' בתקוע שנהרג בתאונת דרכים. בלוך בן העשר נפגע על ידי רכב משטרתי בזמן שרכב על אופניו בכיכר הכניסה להתנחלות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חבריו מספרים כי הוא היה תלמיד מצטיין ואהוב מאוד, עדין ורגיש מאוד לסביבתו. בימים האחרונים עמל בלוך על עבודה שעסקה בנושא זהירות בדרכים, לקראת תחילת התנדבותו במשמרות זה"ב.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מתכוננים לסערה: 75 טון מלח בחרמון, תגבור כוחות במערך הכבאות
אמו של חייל שסירב להתפנות בבקו"ם: "בני חלם על קרבי – לא על שריון"
לקראת יום סוער בכנסת: חוקי המואזין, ההסדרה וחזקת הגיל הרך יעלו להצבעה

חן בלוך נהרג מפגיעת רכב בתקוע, 29 בנובמבר 2016. באדיבות המשפחה
"שקט כואב שילווה אותנו לעוד הרבה זמן". בלוך/באדיבות המשפחה

"אני עדיין יכול לשמוע את הצחוק שלו ברחוב, עם שאר הילדים", המשיך סוויל, "אבל עכשיו דממה. שקט כואב שילווה אותנו לעוד הרבה זמן". סוויל סיפר כי זו לא התאונה הראשונה שפגש במסגרת תפקידו, "אף פעם זה לא קל, אבל הפעם זה השכן מהבית ממול. אנחנו במועצה ובתקוע מחבקים את המשפחה, כואבים איתם ומחר נלווה את חן בדרכו האחרונה. יחד נחזיק ידיים בשעה קשה זו".

לדברי אחד מתושבי המקום, בלוך שב מפעולה בתנועת הנוער "בני עקיבא", ולא ברור אם הוא רכב על אופניו בעת שחצה את הכביש, או שהלך ברגל עם אופניו לצדו. התושב הוסיף כי הוא חבש קסדה בעת שרכב המשטרה פגע בו. עם זאת, לתאונה לא היו עדי ראייה, כך שלא ברור כיצד בדיוק התרחשה התאונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חן בלוך נהרג מפגיעת רכב בתקוע, 29 בנובמבר 2016. באדיבות המשפחה
"יחד נחזיק ידיים בשעה קשה זו". בלוך/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully