וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הקסם: 3 קסמים עם עט שאפשר ללמוד בשתי דקות בלבד

3.12.2016 / 6:49

גם לכם אין כוח להסתבך עם קסמים מורכבים? קבלו שלושה קסמים הכי פשוטים ומפתיעים שיש - שכל מה שאתם צריכים כדי לבצע אותם זה עט עבה עם קליפס ו-2 דקות מזמנכם

Oscar Owen

איש האשליות אוון אוסקר החליט לחשוף בפנינו סודות מעולם הקוסמים וללמד אותנו איך מבצעים שלושה טריקים פשוטים, כשכל מה שאנחנו צריכים זה להתאמן קצת על זריזות ידיים, ועט עם קליפס. בסרטון קצר בו הוא מדגים את הקסמים ואחר כך מציג איך הוא עשה אותם - הוא מבטיח שעם מעט מיומנות תוכלו לבצע את הטריקים האלה בלי שום בעיה, וזה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים.

הבטחנו 2 דקות ודקה כבר בזבזנו על פתיח אז בואו נתקדם לעניין.

1. העט הנעלם

הטריק הראשון של אוון ישמש אתכם גם עבור הטריק הבא שלו. בקסם הזה אתם מעלימים את העט כאילו מעולם לא היה שם. כדי שזה יקרה, החזיקו את העט בין האצבע הראשונה לאמצעית ולאגודל, והשתמשו באצבע האמצעית כדי לדחוף את העט אל מאחורי כף היד שלכם, במקביל לאגודל. דחיפה קלה עם האגודל והעט חוזר למקומו. המפתח להצלחה הוא פשוט לנסות את הטריק הזה שוב ושוב עד שזה עובד לכם. כדאי לכם לצפות בסרטון שבראש הדף כדי להבין טוב יותר איך מבצעים אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך תסתירו את העט מאחורי כף היד שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. ההפקה

אחרי שהעלמתם את העט בטריק הראשון - תוכלו להחזיר אותו לחיים בשני. הפעם אתם נותנים לקהל אשליה שהעט צץ משום מקום - ואת זה אתם עושים כשאתם מסתירים את העט בין האצבע הראשונה לאמצעית, הצמודות חזק אחת לשנייה, כשהקליפס תפוס בין האצבעות ולא מאפשר לו ליפול. ביד שמסתירה את העט העבירו ליטוף קל על היד הריקה כדי לשכנע את הקהל שאתם לא מסתירים מהם כלום - ורק אז השתמשו ביד הריקה כדי לשלוף את העט ממקום המסתור שלו. גם הפעם הסרטון ידגים לכם טוב יותר איך לבצע את הטריק בלי בעיות.

עוד באותו נושא

התמונה שחירפנה את הרשת: לאן נעלמה האצבע שלה?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האצבעות חייבות להיות צמודות כשהקליפס ביניהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. המיני עט

זה ללא ספק הטריק הקל ביותר לביצוע מבין השלושה - אך גם הוא זקוק למעט תרגול. כאן עליכם להעביר את העט מיד ליד במהירות כשהאצבעות שלכם צמודות זו לזו. המעבר המהיר יעניק אשליה שהעט קטן יותר ויותר. בסוף הטריק הציגו את העט לקהל והוכיחו להם שהוא נותר בגודלו המקורי. שוק!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העבירו את העט מצד לצד במהירות כשבכל פעם חלק ממנו מוסתר מהצופים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully