וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באתגר בובות הראווה שהכעיס את אוהבי בעלי החיים

30.11.2016 / 9:07

דולפינים - לא לזוז! התוספת החדשה לאתגר בובות הראווה - הפעם בשיתוף דולפינים חסרי תזוזה - חוצה את הרשת לשניים: אלו שחושבים שזה הביצוע הטוב ביותר שנעשה עד היום ואלו שממש כועסים על זה

צילום מסך

אתגר בובות הראווה סחף כוכבים מכל העולם, זכה למספר גרסאות נועזות ומסוכנות ועכשיו קיבל תוספת חדשה שמצליחה לעצבן הרבה מאוד אנשים. בסרטון חדש של חברת "מפגשי דולפינים", שיתפו מאמני הדולפינים באתגר המקפיא שלהם שלושה דולפינים - שבהנחייתם נותרו ללא תזוזה למשך שניות ארוכות למטרת האתגר. בעוד הם עמדו באתגר בגבורה וזכו לאלפי תגובות מפרגנות ברשת - הם גם הסתבכו בגדול עם פעילי זכויות בעלי חיים, שטוענים שהדולפינים נוצלו לרעה והוכרחו באופן לא טבעי להשתתף באתגר שאינם מודעים לו.

הסרטון שצילמה החברה - המציעה לתיירים שחיה עם בעלי חיים ימיים בלגונה הכחולה שבאיי הבהאמה - זכה ל-7 מיליון צפיות בפייסבוק וגרף מחמאות רבות על יכולתם של המאמנים לשמור על הדולפינים ללא תזוזה. אולם, ריק אוברי, מייסד 'פרויקט הדולפינים' שמטרתו לעצור את ההתעללות בבעלי החיים האלה, טוען שהמאמנים אילצו את הדולפינים לא לזוז באופן לא טבעי וללא סיבה מוצדקת, "הם עושים 'העמדה' כדי לקבל מהמאמנים שלהם אוכל", סיפר אוברי, "כל המאמנים בסרטון הזה משתתפים בתרגיל שיווקי זול על חשבון גבם של הדולפינים". אוברי מבקש מאוהבי בעלי החיים להתעלם מהסרטון ולא לרכוש כרטיסים למופעי דולפינים.

אתגר בובות הראווה עם דולפינים. יוטיוב, צילום מסך
הקליפ שעצבן את פעילי זכויות בעלי החיים/צילום מסך, יוטיוב

ב"מפגשי דולפינים" הכחישו את דבריו וציינו שבצילום האתגר לא נגרם שום נזק לדולפינים ושהנחיות המאמנים לא הרתיעו אותם. לדבריהם, הם הצליחו לשמור על הדולפינים ללא תזוזה בזכות טכניקה בה הם משתמשים בדרך כלל כשבעלי החיים שלהם חולים," הם נותנים לנו לאחוז בזנב שלהם כדי שנוכל לקחת דגימת דם אם יש בזה צורך. זה המקום בו קיים וריד", כתבו בתגובה בפייסבוק, "הם נותרים ללא תזוזה כדי שנוכל לעשות את זה. אם תסתכלו מקרוב תוכלו לראות שהם עדיין זזים קצת כדי לנשום אוויר או מזיזים את הסנפירים שלהם". החברה לא רק טוענת שהדולפינים רגילים לזה - אלא שהם גם נהנים מזה.

עוד באותו נושא

הם יודעים לדבר: שיחות מלאות בין דולפינים הוקלטו לראשונה

לכתבה המלאה
אתגר בובות הראווה עם דולפינים. יוטיוב, צילום מסך
הם נראים נהנים מזה?/צילום מסך, יוטיוב
אתגר בובות הראווה עם דולפינים. צילום מסך
7 מיליון צפיות בפייסבוק לאתגר המרשים ביותר שראינו עד כה/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

יותר מ-20 מיליון צפיות לאתגר בובות הראווה הטוב ביותר שראינו עד כה
הפינגווינית שנתפסה על חם בוגדת בבן זוגה - מדברת על הכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully