וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כך ישראל מודה לנו?": הסיוע הפלסטיני הוצנע בהודעת משרד החוץ

פואד סלמה

28.11.2016 / 7:47

משרד החוץ פרסם ברשתות החברתיות מודעה ובה דגלן של כל המדינות ששלחו סיוע למדינה במהלך גל השריפות. אלא שדגל הרשות הפלסטינית נעדר מהכרזה, והעזרה שהעניקה מוזכרת בכתב קטן בחלק התחתון שלה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמרי וייס וניר חן

משרד החוץ פרסם השבוע מודעה ברשתות החברתיות, שבה הודה לכלל המדינות ששלחו סיוע לישראל במהלך גל השריפות שפקד את המדינה בימים האחרונים. אלא שבזמן שדגלה של כל מדינה מסייעת הוצג במודעה, כמו גם דגלן של מדינות שהציעו סיוע, דגל הרשות הפלסטינית, ששלחה כמה צוותי כיבוי לישראל, נעדר ממנה לחלוטין.

הסיוע שהתקבל מהרשות אמנם מוזכר, אך בכתב קטן בצדה התחתון של הכרזה. "כיצד הביעה ישראל את תודתה?", נכתב באתר "קודס", שבו תואר בזעם היעדרותו של הדגל הפלסטיני מהמודעה של משרד החוץ.

ביום חמישי האחרון עברו ארבע כבאיות פלסטיניות, בליווי מפקד המנהל האזרחי של מחוז ג'נין, דרך מעבר גלבוע לכיוון חיפה, על מנת לסייע לכוחות הישראליים במאמצי הכיבוי בעיר. כבאיות פלסטיניות נוספות הגיעו לאזור ירושלים, והצוותים המשיכו במאמצי הסיוע במהלך הימים האחרונים.

בשבת התקשר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, והודה לו על שליחת הצוותים. נתניהו אמר כי הוא מעריך את העובדה שיהודים וערבים כאחד פתחו את בתיהם לנפגעי האש.

ממשרד החוץ טרם נמסרה תגובה.

ישראל מודה למדינות ששלחו מטוסים לעזור בשריפות 27 נובמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
הכרזה שפרסם משרד החוץ ברשת/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully