וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו רוח רפאים אתלטית באמצע אימון או שאנחנו הוזים?

5.12.2016 / 6:03

סרטון מצמרר של מכשיר כושר בפארק נע מעלה ומטה כאילו רוח רפאים מפעילה אותו - עשה את דרכו לרשת ועורר בהלה. האם יש לזה הסבר הגיוני?

צילום מסך

מאחר שמכוני הכושר לא מציעים מנויים למתאמנים שכבר אינם בין החיים, רוחות רפאים שרוצות לשמור על הפיגורה נאלצות כנראה להסתפק במתקני הכושר בפארקים הציבוריים. סרטון מטריד מציג לכאורה דמות בלתי נראית מתאמנת במכשיר לחיצת כתפיים בישיבה שנמצא בפארק שורץ ילדים. עוברת אורח צילמה את התקרית המשונה בנייד שלה ונשמעת אומרת: "תראו את זה. איך הדבר הזה זז לבד?".

ברשתות החברתיות החלו לעלות תיאוריות בנושא - כשהנפוצה מהן היא שזו רוח רפאים שעובדת על שרירי הכתפיים שלה לאור יום. אחרים היו ספקנים יותר, "זה נקרא עקרון ההתמדה. מישהו הזיז אותו וזה המשיך להתנדנד ככה עד עצירה", כתב אחד ואחר הוסיף: "שימו לב שבהתחלה זה זז מהר ועם הזמן זה מאט. הגיוני שמישהו היה שם ויצא מהפריים רגע לפני שהתחילו לצלם". הסרטון צולם באזור התיירותי של קנקון, מקסיקו, והמתקן המשיך לנוע 23 שניות לפני עצירה.

עד כה לא ידוע בבירור מה או מי עומד מאחורי הסרטון הזה, כשגם לחברת האחזקה האחראית לציוד בפארק אין תשובות. על פי דיווחים מקומיים, המתקן נבדק ולא נמצא בו דבר שאינו כשורה.

מוקדם יותר השנה, מכשיר כושר נוסף בצפון צ'ילה צולם בתזוזה בלי שאף אחד ישב בו. הסרטון צולם בשעת לילה מאוחרת בפארק בעיר פיקה, הנמצא קרוב לבית קברות. בתגובות לסרטון סיפר אחד הצופים שהוא שוחח עם האיש שצילם את הקטע ובחן את הקטע היטב לפני שקבע שלא מדובר בטריק. אחרים פחות סמכו עליו: "זה בטוח טריק. חייב להיות לזה איזשהו הסבר הגיוני".

עוד באותו נושא

מטריד: מה הסיכוי שרוח רפאים יושבת על הרכב הנוסע הזה?

לכתבה המלאה

זה מה שקרה בצ'ילה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully