וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער מי-ם חשוד שהכה למוות את חברו במוט ברזל - תחת השפעת סמים

27.11.2016 / 13:40

המשטרה עצרה שלושה נערים מירושלים ואת אביו של אחד מהם. אחד הנערים חשוד כי הכה את חברו בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם לאחר שהשתמשו בסמים. הנערים ניסו לטייח את האירוע ואמרו כי מדובר בתאונת דרכים

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

נער כבן 16 נעצר ונחקר בחשד לגרימת מותו של חברו באמצעות מוט ברזל בשבוע שעבר בירושלים - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. המשטרה עצרה את החשוד במעשה, את אביו ושני נערים נוספים.

החשוד במעשה נחקר בחשד לגרימת מוות בכוונה תחילה, לניסיון להשמדת ראיות ולשיבוש מהלכי משפט. אביו, בשנות ה-40 לחייו, נחקר בחשד להשמדת ראיות ולשיבוש מהלכי משפט. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו עד ליום חמישי. שני הנערים אחרים נחקרו בחשד לשיבוש מהלכי משפט, לניסיון להשמדת ראיות, לסיוע לאחר מעשה ולאחזקת סמים.

האירוע החל עם קבלת דיווח על תאונת דרכים במהלכה נחבל בראשו בן 16. הנער פונה לבית החולים במצב קשה, וביום שישי נקבע מותו. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום עיכבו שני נערים, חבריו של הנער, שטענו גרסאות שונות לפציעתו של הנער. בדיקה שבוצעה לקטנוע של הנער, ממצאים שנאספו מהזירה שללו את החשד לתאונת דרכים, כפי שנטען בתחילה, ועלה החשד לגרימת מוות בכוונה תחילה.

עוד בוואלה! NEWS:
חיל האוויר חיסל ארבעה מחבלי דאעש שירו לעבר כוח צה"ל בגולן
במבחן ההנהגה: הסופרטנקר כיבה לרגע את התקופה הפוליטית הבוערת
התחזית: התחממות הדרגתית, לצד רוחות עזות; ברביעי אביך

זירת הרצח בו נער בן 16 הכה את חברו למוות באמצעות אלת ברזל בהר חומה בירושלים, 27 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
בתחילה דווח על תאונת דרכים. זירת האירוע/נועם מושקוביץ

המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד, ועצרה את הנערים שאותרו בזירה. בחיפוש שנערך בבתיהם נתפס חומר החשוד כסם. לאחר מכן נעצר חשוד נוסף, בן 16, בביתו. על פי החקירה, הנערים נפגשו בדרום העיר והשתמשו בסמים. בהמשך, בעקבות ויכוח שפרץ, לקח החשוד מוט ברזל והכה את הקורבן בראשו. כתוצאה מכך הוא התמוטט.

מיד לאחר האירוע, נמלט החשוד לביתו וסיפר לאביו את שקרה. על פי חקירת המשטרה, האב נסע למקום בו הושאר מוט הברל והניח אותו במקום מוסתר. עם זאת, החוקרים שהגיעו לזירה איתרו את מוט הברזל ונטלו ממנו ממצאים פורנזיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

משתף פעולה עם החוקרים

מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע חמור בו נער קיפח את חייו במהלך ויכוח עם חבר. ההחלטה המיידית על הקמת צוות החקירה המיוחד שביצע סדרת פעולות חקירה מורכבות ומיידיות, הוביל למעצרו של החשוד ומעורבים נוספים שמעצרם הוארך".

עו"ד ארז בר צבי שייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הקטין שחשוד שהכה למוות את חברו אמר כי "הקטין משתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים שהובילה לתוצאה הטרגית. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה ותבדוק את גרסתו של הקטין". הוא הוסיף כי מעצרו של מרשו קוצר לחמישה ימים, זאת בעקבות ערעור שהגישה הסניגוריה.


(עדכון ראשון: 11:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully