וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר הגרוע בעולם: העיר את חברתו עם נחשי פיתון ענקיים במיטה

26.11.2016 / 12:10

זוג שאוהב להתעלל אחד בשני במתיחות אכזריות מתח את הגבול יותר מדי הפעם - כשהבחור החליט לכסות את חברתו הישנה בשני נחשי פיתון ענקיים. כשזו התעוררה הגיעה תגובה קשה מאוד

Derek Deso

בני הזוג המתוסבכים האלה אוהבים למתוח אחד את השני במתיחות קשות לעיכול, שבשלב הזה כבר גורמות לנו לתהות איך זה שהם עדיין נופלים זה במלכודת של זו כל פעם מחדש. הם עבדו אחד על השני שהם בוגדים, הוא שלח לה ליצנים רצחניים, היא שיחקה אותה מתה ולא פעם הם גם שיתפו פעולה ומתחו עוברי אורח תמימים. הפעם הבחור, ששמו דרק דסו, מתח את הגבולות קצת יותר מדי - ובחר לצלם את התגובה של חברתו כשזו תתעורר ותגלה שהוא הניח עליה שני נחשי פיתון ענקיים.

המתיחה המלאה:

לדסו, שזכה לפי הגולשים בתואר "החבר הגרוע ביותר בעולם", יש עמוד יוטיוב גדוש בסרטוני מתיחות ואתגרים מוזרים בהם עמד בגבורה. בזה האחרון, שזכה ליותר מ-780 אלף צפיות, קרא דסו לחבריו הטובים - שכבר לקחו חלק במתיחות המכוערות שלו - ובעזרתם כיסה את חברתו בשני נחשים ענקיים בזמן שישנה. כשהעיר אותה, מיהר להזהיר "מותק, אל תזוזי. יש שני נחשים ענקיים על הישבן שלך".

היא החלה לצרוח באימה ודרשה מהחבר שלה שיוריד אותם ממנה. הוא כמו חבר אמיתי נתן לה עוד כמה שניות של סבל לפני שמילא את בקשתה. היא המשיכה לצרוח יותר ויותר חזק - וגם אחרי שהסירו ממנה את הנחשים - היא לא הצליחה להירגע. דסו ניסה להרגיע אותה אך היא דחקה אותו אחורה, מבועתת לגמרי מהסיוט שהתעוררה אליו.

עוד באותו נושא

המתיחה האכזרית בעולם: התעורר וגילה שבגד בזוגתו עם ליידיבוי

לכתבה המלאה

עוד מתיחות של החבר הנפלא שלה:

שולח לה ליצנים רצחניים

בוגד בה עם חברה שלה (עם סוף מפתיע)

זורק עליה צרצרים

ועוד כמה מתיחות שלה:

שוכבת עם גבר אחר ברכב

שוב מתיחת ליצנים - רק שהפעם הוא הנמתח

מעולפת בבריכה

וכאן השניים משתפים פעולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully