וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

800 שקלים למודעה: בת 58 חשודה שהפעילה אתר לפרסום שירותי זנות

23.11.2016 / 9:10

גם בן זוגה, בן 75, ובנה, עוכבו לחקירה ושוחררו בתנאים מגבילים. בדירתה נמצאו סכום כסף גדול ותכשיטים יקרים. המשטרה הקפיאה כמה חשבונות בנק של המעורבים ותפסה חמישה כלי רכב

צילום: בני בן סימון, עריכה: טל רזניק

(בווידאו: הארכת מעצרו של תושב הדרום החשוד בשידול נערות לזנות)

תושבת תל אביב כבת 58 ובן זוגה, בן 75, עוכבו בתחילת השבוע לחקירה יחד עם בנה של האישה, בן 38 מגן יבנה, בחשד שניהלו אתר לפרסום שירותי זנות בחמש השנים האחרונות. על פי החשד, האישה ניהלה את האתר, שפרסם כ-80 מודעות בחודש. עבור כל מודעה היא קיבלה סכומים הנעים בין 400 ל-800 שקלים. כמו כן, באתר פורסמו תמונות עירום של נשים, והלקוחות היו מתקשרים ישירות אליהן.

בחיפוש שבוצע בדירתה נמצא סכום כסף גדול במזומן, החשוד כרווחים של האתר שניהלה. כמו כן, נתפסו בדירתה תכשיטים בשווי של כ-20 אלף שקלים, הוקפאו כמה חשבונות בנק של המעורבים ונתפסו חמישה כלי רכב.

האישה נעצרה והיום יתקיים דיון בהארכת מעצרה. בן זוגה שוחרר בהחלטת בית משפט בתנאים מגבילים ובנה של החשודה עוכב לחקירה בחשד שבנה את האתר ותחזק אותו, ובמקביל עסק בגביית כספים. גם הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

עוד בוואלה! NEWS:
קצין בכיר על סערת שילוב נשים: "בכל מקום ששובצו התוצאות היו מרשימות"
בית המשפט: שולי רנד גרם לאשתו לחבלות, אך לא יורשע בפלילים
מבצע חשאי או מעצר עריקים: הסכסוך החדש בין רוסיה לאוקראינה

גבר מול מחשב בחושך. ShutterStock
"עשיית כסף מהיר על חשבון גבם של אחרים"/ShutterStock

השלושה נחקרו בחשד לעבירות הבאת אדם לידי עיסוק בזנות, פרסום שירותי זנות, השמדת ראיות והלבנת הון. מעצרם ועיכובם לחקירה של השלושה בוצע עם סיום חקירה שניהלו שוטרי היחידה המרכזית של המשטרה בשיתוף פעולה עם רשות המסים ובליווי הפרקליטות.

המשטרה הודיעה: "נמשיך להילחם ולאכוף עבירות אלו, שמטרתן עשיית כסף מהיר על חשבון גבם של אחרים תוך פגיעה בגופם וברכושם". עוד מסרה המשטרה כי החקירה בעניין נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully