וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: תושב יפן תיעד גלי צונאמי ששטפו את עירו

22.11.2016 / 9:43

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן.

מערכת וואלה!

תושבי היישוב נווה שלום פונו הלילה מבתיהם בעקבות שריפת חורש שפרצה ביער לטרון הסמוך. 60 צוותי כיבוי הצליחו הבוקר להדוף את האש שאיימה להגיע לבתי היישוב ומטוסי כיבוי ממשיכים לסייע בכיבוי השריפה. הלימודים בבית הספר הדו לשוני ביישוב בוטלו, ולפי שעה אין נפגעים.

מנכ"ל אל על, דוד מימון, ויו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, דנו הלילה בעיצומים שנוקטים טייסי החברה בימים האחרונים. מההסתדרות נמסר כי השיחות בין הצדדים הסתיימו לאחר כ-11 שעות של דיונים, וכי חלה התקדמות רבה במשא ומתן.

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ פרסם הלילה סרטון שבו פירט על הצעדים הראשונים שיעשה עם כניסתו לתפקיד בינואר. טראמפ ציין, בין היתר, כי בהנהגתו תפרוש ארצות הברית מהסכם הסחר הטרנס-פסיפי, וייחקר ניצול לרעה של ויזות עבודה.

רעידת אדמה בעוצמה של כמעט שבע דרגות בסולם ריכטר אירעה הלילה בסמוך לעיר פוקושימה שביפן. באזור הוכרזה אזהרת צונאמי, אולם מדובר היה בגלים בגובה נמוך. תושב העיר טאגאג'ו תיעד את הגעת הגלים מחלון ביתו, במרחק בטוח.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully