וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 37 נהרג מפגיעת רכב בכניסה לאור יהודה

20.11.2016 / 21:30

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה, בכביש 412 בכניסה לאור יהודה, ביצעו בגבר פעולות החייאה, שבסופן קבעו את מותו. פרמדיק מד"א: "ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אבל הפציעה שלו הייתה קשה"

צילום: דוברות מד"א, עריכה: טל רזניק

הולך רגל בן 37 נהרג הערב (ראשון) מפגיעת כלי רכב בכביש 412, בסמוך לכניסה לאור יהודה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה ביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן קבעו את מותו. הכביש נחסם לתנועה לכיוון דרום, בין צומת אור יהודה לצומת צפריה, ובוחני התנועה של המשטרה החלו בחקירת נסיבות האירוע

לירון ורון, פרמדיק מד"א שהגיעו לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש גבר גבר בן 37 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. יחד עם כונני מד"א שהגיעו למקום ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

מוקדם יותר היום נפצעו 61 בני אדם בתאונת דרכים בצומת חולון. צעירה בת 28 ואדם נוסף נפצעו באורח בינוני, והשאר נפצעו קל, כשאוטובוס אגד מלא בנוסעים איבד ככל הנראה שליטה, ופגע באוטובוס נוסף ובכמה כלי רכב נוספים, והתנגש בקיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים, ופינו אותם לבית החולים איכילוב בתל אביב, וולפסון בחולון ושיבא בתל השומר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
היועץ המשפטי לממשלה בוחן את פרשת הצוללות; אין חשד לפלילים
בן 16 מהשרון חשוד כי הכה למוות אזרח זר יחד עם חבריו
הכול בגלל קוף: 16 הרוגים ועשרות פצועים בעימותים בדרום לוב

תאונת דרכים במחלף מסובים. אוקטובר 2016. יששכר ווייס/ תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו/מערכת וואלה! NEWS, יששכר ווייס/ תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully