וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר באל על: טיסה נוספת בוטלה, הצדדים ידונו מחר עם ניסנקורן

יו"ר ההסתדרות זימן ללשכתו את נציגי הוועד וההנהלה במטרה למצוא פתרון. טיסה שאמורה הייתה להמריא הערב לבנגקוק בוטלה, וטיסה נוספת לניו יורק תמריא במטוס חכור. בהנהלה טוענים: "הטייסים ממשיכים בשיבושים"

עריכת וידאו: ניר חן

בעקבות המשבר בחברת אל על שנמשך כבר כמה ימים, זימן הערב (ראשון) יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ללשכתו למחר בשעה 18:00 את נציגי הוועד וההנהלה באל על, בניסיון לפתור את המשבר בחברה. בתוך כך, טיסת אל על שאמורה הייתה להמריא הערב לבנגקוק בוטלה.

חברת אל על מסרה כי הטייסים, בהנהגתו של קברניט ניר צוק, ממשיכים בשיבוש הטיסות במסגרת הסכסוך בינם לבין ההנהלה. נוכח העיצומים שבהם נוקטים הטייסים וחוסר ההיענות שלהם לאייש טיסות, טיסה 081 הערב לבנגקוק בוטלה וטיסה 027 שהייתה אמורה לצאת הערב לניו יורק תצא במטוס חכור.

לקריאה נוספת:
העיצומים באל על מחריפים - וגם הריבים: משבר פנימי בין הטייסים ליו"ר הוועד
חבר ועד עובדי אל על: "הבעיה לא רק של הטייסים, ההנהלה מרמה עובדים"
הנוסעים מאבדים אמון באל על: "פעם אחרונה שאני רוכש כרטיס"

בעקבות המשבר באלעל בוטלה טיסת התזמורת הסימפונית ירושלים למזרח הרחוק, נתב"ג, 16 בנובמבר 2016. דסי חיה שטרן, ספק 500
נוסעים ממתינים בנתב"ג עקב טיסת אל על שבוטלה, בשבוע שעבר/ספק 500, דסי חיה שטרן

לפי הודעת החברה, הם פנו לטייסים שונים כדי לאייש את טיסה 081, שבוטלה, ורובם לא ענו כלל לטלפונים או שסירבו לאייש את הטיסה מסיבות שונות כמו מחלה או אירוע משפחתי. היעדר מענה או סיבות שונות נמסרו להם גם כשפנו לאנשי צוות על מנת לבקש שיאיישו את טיסה 027.

שתי הטיסות הנוספות מצטרפות לשש טיסות של החברה שהיו מתוכננות ליממה האחרונה ובוטלו או נדחו. טיסות נוספות של החברה הועברו למטוסים חכורים. מחברת אל על נמסר כי "נציגות הטייסיםממשיכה לפגוע בחברה, אנו מתנצלים בפני הנוסעים על הפגיעה ונחושים להחזיר את הפעילות בחברה לסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully