וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: האוניברסיטה העברית במקום ה-67 בעולם בהכנת הבוגרים לשוק העבודה

20.11.2016 / 16:40

דירוג עולמי חדש של ה-TIMES סקר לראשונה את האוניברסיטאות מהן יוצאים הבוגרים המוכנים ביותר לשוק העבודה. הטכניון דורג במקום 122 ואוניברסיטת תל אביב הגיעה למקום 139

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוניברסיטה העברית בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוניברסיטה העברית היא הטובה ביותר בישראל בהכנת הבוגרים לשוק העבודה – כך עולה מדירוג עולמי חדש מסוגו של ה-TIMES. הדירוג סקר לראשונה את האוניברסיטאות מהן יוצאים הבוגרים המוכנים ביותר לשוק העבודה. האוניברסיטה העברית דורגה במקום ה-67 בעולם, והיא המובילה מבין שני המוסדות הישראלים הנוספים שנכנסו לדירוג, הטכניון במקום 122 ואוניברסיטת תל אביב במקום 139.

במסגרת הדירוג נשאלו מנהלים ומנהלי כוח אדם של חברות בעולם על איכות בוגרי האוניברסיטאות השונות על פי מספר רב של פרמטרים כמו כישורי מנהיגות ומומחיות טכנית למקצוע. המכון הטכנולוגי של קליפורניה מוקם בראש הרשימה, כשאחריו MIT ובמקום השלישי אוניברסיטת הרווארד.

באוגוסט פורסם דירוג שנגחאי, המדד הנחשב בעולם לאיכותן האקדמית של האוניברסיטאות ובו עקף הטכניון את האוניברסיטה העברית כשהגיע למקום ה-69 ולעומתו העברית צנחה למקום ה-87. מכון ויצמן נמצא בקבוצת הדירוג שבין מקום 101 ל-150, אוניברסיטת תל אביב בין 151 ל-200, ואוניברסיטת בן גוריון, שסוגרת את החמישייה הישראלית המובילה, בקבוצת הדירוג שבין מקום 401 ל-500. אוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת אריאל לא נכללו בין 500 המוסדות האקדמיים הטובים בעולם.

עוד בוואלה! NEWS:
צ'ט באתרי סקס וסרטי אקשן: כך פועלת מכונת הגיוס של דאעש במזרח י-ם
במשטרה מעריכים: תאונת השרשרת בחולון נגרמה מתקלה בדוושת הגז
התפתחות בחקירה: שני נערי ליווי חשודים ברצח בן ה-60 בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully