וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: תינוקת שאמה נרצחה אותרה בחיים מאות קילומטרים מביתה

20.11.2016 / 11:22

סופיה בת השבוע נלקחה מביתה בקנזס ואותרה בטקסס, אחרי שאמה נורה למוות בדירתם. המשטרה עצרה כמה חשודים והתינוקת תועבר לקרובי משפחה. "התוצאה הטובה ביותר למקרה כה עצוב"

צילום: רויטרס

הרשויות בארצות הברית איתרו אתמול (שבת) בדאלאס, טקסס, תינוקת בת שבוע שנעדרה מאז יום חמישי לאחר שאמה נורה למוות בוויצ'יטה, קנזס. מפקד משטרת וויצ'יטה גורדון רמזי אמר כי התינוקת סופיה נמצאה בחיים לאחר שהרשויות הוציאו צו חיפוש לבית מגורים בדאלאס, מאות קילומטרים דרומה משם. הוא הוסיף כי התינוקת נמצאת תחת השגחה וכי היא במצב טוב.

"זאת התוצאה הטובה ביותר למקרה כל כך עצוב", אמר רמזי במסיבת עיתונאים. לדבריו, שני אנשים מבוגרים נמצאים בחקירה. מפקד המשטרה אמר כי ייתכנו חשודים נוספים, אולם סיפק מעט פרטים נוספים. "זאת עדיין חקירה פעילה", אמר. "זה תיק מסובך ואני רוצה להבטיח שאנחנו פועלים כשורה".

לפי המשטרה, החוקרים גילו ביום שישי בלילה כי מישהו שהכיר את האם לאורה אברקה-נוגוודה, בת 27, נמלט לדאלאס עם התינוקת. הדיווח על היעלמותה של התינוקת אירע באותו יום שבו אמה נורתה למוות בדירתה. לפי מפקד המשטרה רמזי, הבולשת הפדרלית (FBI) הצטרפה למאמצי החיפוש והחוקרים עבדו מסביב לשעון מאז היעלמותה של סופיה. "עבודה קשה ושיתוף הפעולה עם ה-FBI הוא מה שהוביל לתוצאה", אמר רמזי. לדבריו, היא תתאחד עם קרובי משפחתה "בהקדם האפשרי".

סופיה, תינוקת שאמה נרצחה בקנזס ואותרה בטקסס, ארצות הברית, נובמבר 2016. AP
מצבה של התינוקת סופיה טוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully